اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان قم:

مربیان برتر پرورشی تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان قم گفت: مربیان و معاونان برتر پرورشی در هفته تربیت اسلامی تجلیل خواهند شد.

مربیان برتر پرورشی تجلیل می‌شوند

مهدی خادمی جمکرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرارسیدن هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی اظهار کرد: این هفته از هشت تا 14 اسفند با عناوینی مانند قرآن، عترت و ولایت، پیشکسوتان و فعالان، خانواده و سبک زندگی، بهداشت روح و روان، هدایت تحصیلی و شغلی، شهدا و ایثارگران و فرهنگ و هنر اسلامی در آموزش و پرورش قم گرامی داشته می‌شود.

وی افزود: هفته تربیت اسلامی در واقع فرصت ارزشمندی برای بازخوانی کوشش‌های صورت گرفته و ترسیم افق‌های آینده در جبهه فرهنگی در آموزش و پرورش است.

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان قم گفت: این هفته همچنین فرصتی برای گرامیداشت عناصر دلسوزی است که سال‌ها در آموزش و پرورش برای تبیین ارزش‌های اسلامی گام برداشته‌اند.

وی با اشاره به اقداماتی که در این مدت در آموزش و پرورش قم صورت می‌گیرد بیان داشت: در این ایام 200 نفر از مربیان، معاونان و مشاوران پرورشی که بهترین عملکرد را داشته‌اند، تجلیل خواهد شد.

خادمی جمکرانی گفت: برنامه تجدید میثاق با شهدای امور تربیتی با حضور بر مزار این شهدا و دیدار با خانواده‌های آنان از دیگر برنامه‌هایی است که در این مدت انجام خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره تجربیات برتر پرورشی ابراز داشت: در این جشنواره از 21 تجربه برتر که در فراخوان استانی حائز رتبه شده‌اند، تقدیر می‌شود و بهترین‌ها به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/78006/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول