اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

آمادگی مدارس زنجان برای پذیرش 3700 مسافر نوروزی

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل آموزش و پرورش زنجان از آمادگی مدارس استان برای پذیرش 3 هزار و 700 مسافر فرهنگی نوروزی خبر داد.

آمادگی مدارس زنجان برای پذیرش 3700 مسافر نوروزی

امیر نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته امسال 60 آموزشگاه برای اسکان مسافران نوروزی در استان زنجان آماده‌سازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آموزشگاه‌های اعلام شده شامل 600 کلاس است، اضافه کرد: این کلاس‌ها با تجهیزات کامل برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه امسال 100 کلاس نیز به صورت نیمه‌ مجهز برای اسکان مسافران فرهنگی نوروزی در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: نحوه آماده‌سازی این کلاس‌ها به صورت نیمه مجهز است.

وی خاطر‌نشان کرد: برای تجهیز آموزشگاه‌های نیمه مجهز از ظرفیت 10 آموزشگاه استان استفاده شده است.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال اسکان فرهنگیان از 28 بهمن‌ماه صورت می‌گیرد،‌ اضافه کرد: پذیرش مسافران تا 12 فروردین‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام از فرهنگیان به منظور اقامت در مدارس به صورت اینترنتی انجام می‌شود، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته آمادگی پذیرش روزانه 3 هزار نفر و 700 خانواده را داریم.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه همه لوازم مورد نیاز برای اسکان فرهنگیان فراهم شده است، گفت: با برآورد صورت گرفته در سال‌های گذشته تنها از 50 درصد ظرفیت مدارس استان استفاده می‌شد.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود به اهداف راه‌اندازی ستاد اسکان اشاره کرد و گفت: ستاد اسکان فرهنگیان با هدف ترویج فرهنگ گردشگری و افزایش مسافرت در بین فرهنگیان و فراهم کردن اسکان ارزان‌تر و کم‌‌هزینه‌تر تشکیل یافته است.

وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای ستاد اسکان نوروزی، افزود: همکاری با میراث فرهنگی به منظور تهیه فرم نظرسنجی و نقشه و کروکی ستاد اسکان، نصب بنر تبریک عید و تعیین پیک موتوری برای راهنمایی مسافران نوروزی از جمله برخی از اقداماتی بوده که در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام/73005/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول