اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام

مدرسه شماره 194 بنیاد برکت در کهگیلویه به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، مدرسه 194 بنیاد برکت در کهگیلویه به بهره‌برداری رسید.

مدرسه شماره 194 بنیاد برکت در کهگیلویه به بهره‌برداری رسید

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، در آیینی با حضور مسئولان بنیاد برکت، مشاور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، مدیرکل نوسازی تجهیز و توسعه مدارس استان و مسئولین شهرستان کهگیلویه، آموزشگاه پنج کلاسه بنیاد برکت در روستای کلایه سفلی در کهگیلویه به بهره‌برداری رسید.

فریدون فاطمی‌زاده با بیان این‌که خیرین مدرسه‌ساز نقش مهمی در اشاعه فرهنگ تعلیم و تربیت دارند، اظهار داشت: اقدام خیرین در فضاسازی آموزشی، کاری خداپسندانه و ستودنی است.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت کار خیرین مدرسه‌ساز را سرشار از عشق و امید دانست و عنوان کرد: به همت خیرین تاکنون یک هزار کلاس درس در استان ساخته شده و این مدرسه هفتمین مدرسه اهدایی بنیاد برکت است که امروز به دانش‌آموزان روستای کلایه سفلی اهدا می‌شود. 

 وی خاطرنشان کرد: تعداد 125 دانش‌آموز در این آموزشگاه به تحصیل علم و دانش می‌پردازند.

مشاور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) نیز گفت: این مدرسه صد و نود و چهارمین مدرسه بنیاد برکت در کشور است که به مردم کلایه سفلی در استان کهگیلویه و بویراحمد اهداء می‌شود.

جلیل بشارتی افزود: تاکنون 829 کلاس درس توسط این بنیاد ساخته و به مردم استان‌های کشور تحویل شده است.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان از دیگر مسئولان شرکت کننده در این آیین عنوان داشت: این فضای آموزشی با مساحت دو هزار متر مربع و با زیربنای 580 مترمربع و محوطه‌سازی یک هزار و 420 متر و دیوارکشی 200 متر در 5 کلاس ساخته شده است.

شاهرضا دیودیده خاطرنشان کرد: برای تکمیل و بهره‌برداری این فضای آموزشی که عملیات اجرایی آن از سال 90 شروع شد بنیاد برکت 380 میلیون تومان هزینه کرده است و قریب 100 میلیون تومان نیز تجهیزات در اختیار این آموزشگاه قرار داده شده است.

انتهای پیام/82008/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول