اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

10 تا 15 اسفند ماه امسال صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه کتاب اصفهان با 40 درصد تخفیف

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری نمایشگاه کتاب اصفهان با حضور ناشران داخلی و خارجی از 10 تا 15 اسفندماه خبر داد.

برگزاری نمایشگاه کتاب اصفهان با 40 درصد تخفیف

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان علی حاج‌زکی پیش از ظهر امروز در نشست هشتمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان با بیان اینکه تدارکات این نمایشگاه از یک ماه پیش با 14 کمیته پشتیبانی انجام شده است، اظهار کرد: هشتمین نمایشگاه کتاب اصفهان با 350  غرفه در سه سالن و با بیش از 450 ناشر کشوری و 50 ناشر استانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از 60 هزار عنوان کتاب در موضوع‌های مختلف در این نمایشگاه ارائه می‌شود، افزود: این نمایشگاه دارای برنامه‌های جانبی مختلف شامل نشست‌های سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، مهدویت، مسیر اخلاقی پیامبر اکرم (ص)، حجاب و عفاف و برنامه‌های ویژه‌ای مانند رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس و نقد و بررسی کتاب است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه حضور ناشران خارجی از جمله ویژگی‌های بارز این نمایشگاه است، تأکید کرد: برای نمایشگاه امسال اعتبار وِیژه‌ای نداشتیم و استانداری، شهرداری، شرکت مخابرات، شورای شهر اصفهان، بانک صادرات و چند اسپانسر خصوصی برای برپایی این نمایشگاه مشارکت داشته‌اند و چهار رسانه اصفهان نیز در این نمایشگاه دارای غرفه هستند.

وی با بیان اینکه اقتصاد فرهنگی در کشور ما نادیده گرفته شده است، ادامه داد: لازم است تولیدات خود را به گونه‌ای جذاب کنیم که مردم برای بخش فرهنگی نیز هزینه بپردازند.

حاجی‌زکی با اشاره به استقبال بی‌سابقه ناشران تهرانی تاکید کرد: در محل دایمی نمایشگاه‌های اصفهان دارای کمبود ظرفیت برای برپایی غرفه هستیم و این در حالی است که این نمایشگاه را به صورت بین‌المللی نیز می‌توانیم برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه تمام کتاب‌هایی که در نمایشگاه عرضه می‌شود دارای مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، اضافه کرد: اطلاع‌رسانی ناشران و کتب موجود در نمایشگاه کتاب اصفهان در سایت خانه کتاب به آدرس www.ketab.ir  موجود است و هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه لینک « نمایشگاه کتاب اصفهان» در این سامانه فعال می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در ارتباط با حمل و نقل مردم به نمایشگاه گفت: با همکاری شرکت اتوبوس‌رانی اصفهان سه سرویس ویژه برای حمل و نقل به نمایشگاه در نظر گرفته شده است که شامل 10 اتوبوس برای مدارس حاشیه شهر، 10 اتوبوس ویژه سرویس عمومی و پنج اتوبوس نیز برای ناشران در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه 650 میلیون بن‌کارت در نمایشگاه ارائه می‌شود، اظهار کرد: تخفیف این نمایشگاه 40 درصد است که 20 درصد این تخفیف از سوی ارشاد و 20 درصد از سوی ناشران است و  به دلیل محدودیت‌های مالی نتوانستیم این میزان را افزایش بدهیم.

وی اضافه کرد: بن‌کارت‌های این نمایشگاه شامل 10 هزار تومان برای عموم مردم، 20 هزار تومان دانشجویان، 30 هزار تومان برای افراد با مدرک لیسانس، 40 هزار تومان برای فوق‌لیسانسی‌ها و 50 هزار تومان نیز برای افراد دارای مدرک دکترا است.

حاج زکی تصریح کرد: ساعت بازدید از نمایشگاه از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 است و برای یکسره شدن این نمایشگاه نیز آمادگی داریم.

انتهای پیام/63008/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول