اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هیرمند تأکید کرد

آماده سازی معابر شهری و بین شهری ویژه ایام نوروز در شهرستان هیرمند

خبرگزاری فارس: فرماندار هیرمند بر آماده سازی معابر شهری، بین شهری و بین روستایی در آستانه تعطیلات نوروزی را مورد تأکید قرار داد.

آماده سازی معابر شهری و بین شهری ویژه ایام نوروز در شهرستان هیرمند

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، سلطانعلی دهمرده صبح امروز در جلسه هماهنگی ترافیک در شهرستان هیرمند اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه نوروز و سال نو قرار داریم، اداره راه و شهرسازی باید نسبت به لکه‌گیری، نصب و ترمیم علائم مسیر جاده‌ای اصلی، فرعی و همچنین تسطیح راه‌های روستایی اقدام کند.

وی افزود: اداره راه‌‌‌‌ و شهرسازی باید با هماهنگی پلیس راه زابل ـ نهبندان ضمن شناسایی نقاط حادثه‌خیز معابر بین شهری و بین روستایی، تمهیدات لازم را برای اصلاح نقاط مورد نظر نیز فراهم کنند.

فرماندار هیرمند بیان داشت: با توجه به اینکه تمرکز مراکز تجاری و اداری در مرکز شهر دوست‌محمد موجب گره ترافیکی و اختلال در عبور و مرور شده است شهرداری باید یک‌طرفه کردن خیابان امام خمینی به طرف میدان شهدا را مورد بررسی قرار دهد.

دهمرده همچنین از تمامی مدیران دستگاه‌های شهرستان خواست نسبت به فراهم ساختن تمهیدات لازم به منظور ارائه خدمات دهی مناسب و بهتر به مسافران و مهمانان نوروزی اقدامات مورد نیاز را انجام دهند تا مسافران خاطره خوب و خوشی از این شهرستان داشته باشند.

انتهای پیام/75002/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول