اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان بهارستان:

تمام مقدمات برگزاری انتخابات حداکثری در بهارستان فراهم شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بهارستان گفت: با تشکیل ستادی ویژه، تمام مقدمات برای برگزاری باشکوه و حداکثری این دوره از انتخابات را فراهم کرده‌ایم.

تمام مقدمات برگزاری انتخابات حداکثری در بهارستان فراهم شده است

یونس نوبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهارستان اظهار داشت: یکی از نمادهای آزادی و رعایت حقوق مردم در ایران اسلامی، برگزاری منظم و مداوم انتخابات است.

وی تصریح کرد: در حالی که بسیاری از کشورهای مدعی آزادی از برگزاری انتخاباتی آزاد هراس دارند، تمام مسئولان ایران با رای مستقیم و غیرمستقیم مردم انتخاب می‌شوند و به همین دلیل ملت‌های آزادی‌خواه ایران را الگویی مناسب برای اداره کشور خود می‌دانند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان بهارستان در پاسخ به این پرسش که چه اقداماتی برای برگزاری انتخابات در این حوزه انجام شده است؟ گفت: با توجه به اینکه در بهار آینده باید دو انتخابات مهم یعنی یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را برگزار کنیم،‌ لازم بود که مقدماتی برای این مهم فراهم شود.

*  آغاز به کار ستاد انتخابات در بهارستان

نوبخت ادامه داد: در همین راستا ستاد انتخابات در بهارستان در هفته گذشته آغاز به کار کرده و در همین مدت مقدمات اصلی کار فراهم شده است.

وی تاکید کرد: هدف دولت در سراسر کشور به عنوان مجری انتخابات و به‌ تبع آن استانداری‌ها و فرمانداری‌ها این است که رقابتی باشکوه و با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای برگزار شود.

فرماندار شهرستان بهارستان افزود: نتیجه انتخابات به فرمانداری‌ها و مجریان انتخابات ارتباطی ندارد و ما تنها باید شرایط لازم برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای را فراهم کنیم تا خود مردم هر فردی را که می‌خواهند برای اداره کشور انتخاب کنند.

نوبخت اظهار داشت: بنابراین در تلاش هستیم تا پاک‌ترین و صادق‌ترین شهروندان بهارستان را برای حضور در جمع معتمدان و مجریان انتخاب کنیم و خوشبختانه در این زمینه هیچ دغدغه‌ای نداریم.

وی در پایان گفت: ساکنان شهرستان بهارستان از درایت و هوشمندی بالایی برخودار هستند و مطمئن هستیم که در انتخابات آتی نیز تکلیف خود را با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای انجام خواهند داد.

انتهای پیام/2302/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول