اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

ایران در مذاکرات 1+5 با اقتدار شرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: سران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات 1+5 با اقتداری وصف‌نشدنی شرکت می‌کنند تا از حق و حقوق ملت ایران دفاع کنند.

ایران در مذاکرات 1+5 با اقتدار شرکت می‌کند

حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه در روزهای آینده دوره جدیدی از مذاکره کنفرانس 5+1 آغاز می‌شود، اظهار داشت: سران کشورمان به نمایندگی از ملت بزرگ ایران در این اجلاس شرکت کرده و از حق و حقوق ایران اسلامی در مقابل سایر کشورها دفاع می‌کنند و به پشتوانه ملت، در این دور از مذاکره‌ها با اقتدار شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در راهپیمایی 22 بهمن ماه سال جاری شکل‌گیری ظرفیت عظیمی از نیروهای مردمی را شاهد شدیم، افزود: ملت ایران اسلامی اعم از مرد، زن، پیر، جوان و .. در این راهپیمایی شرکت کرده و اعتماد خود به سران نظام و موافقت خود با سیاست‌های کلی نظام را به نمایش گذاشتند بنابراین مسئولان در این اجلاس شجاعانه و با اقتدار شرکت می‌کنند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه اعضای دیگر این کنفرانس با در نظر گرفتن واقعیت موجود و پذیرش موقعیت کشورمان برای گفت‌وگو‌ باید آماده شوند، افزود: چنانچه اعضای دیگر این اجلاس حق و حقوق کشورمان را به رسمیت بشناسند و به آن احترام گذارند همچنین از خودشان حسن نیت نشان دهند می‌توانند به ثمربخش شدن مذاکره‌ها امیدوار شوند.

قهرمانی با اشاره به اینکه اظهار ندامت کشورهای غربی از محاصره اقتصادی پیش‌زمینه گفت‌و‌گویی موفق را فراهم می‌کند، خاطر نشان کرد: چنانچه رویکرد و خط مشی خود را تغییر داده و در مسیر دیگری قرار گیرند و خوی استکباری خود را تغییر دهند به یقین سران نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران روابط خود را با این کشورها تنظیم می‌کنند.

قهرمانی به لزوم توجه و عملیاتی کردن فرمایشات رهبری در همه زمینه‌ها به ویژه در سیاست خارجی تاکید کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این ارتباط رهنمودهایی داشته و مسئله وجود یا عدم وجود حسن نیت کشورها در برقراری روابط خارجی را مورد تاکید قرار داده‌اند بنابراین لازم است سیاست‌های‌ ایشان را مورد توجه قرار داده و برای عملیاتی کردن این مورد بسترسازی شود.

انتهای پیام/61002/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول