اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو ستاد سیره شهدای قم:

اطاعت از ولایت و حفظ حجاب نقطه مشترک وصیت‏نامه شهداست

خبرگزاری فارس: عضو ستاد سیره شهدای قم گفت: پیروی از ائمه اطهار(ع)، اطاعت از ولایت فقیه و حفظ حجاب نقطه مشترک وصیت‏نامه همه شهدای انقلاب اسلامی است.

اطاعت از ولایت و حفظ حجاب نقطه مشترک وصیت‏نامه شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، میرعلی اکبری امشب در یادواره شهدای پاسدار شهرستان‏های گرمسار و آرادان که با حضور فرمانده سپاه و مسئول نمایندگی ولی‏فقیه و جمعی از پاسداران و خانواده‌های شهدا و مسئولان در حسینیه امام سپاه گرمسار برگزار شد، اظهار داشت: امروز باید هوشیار باشیم و یاد شهدا را در اذهان زنده نگه داریم.

وی با بیان اینکه یاد شهدا ما را مقابل دشمن واکسینه می‏کند، اظهار داشت: زنده نگه ‌داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان از اهمیت بالایی برخوردار است.

عضو ستاد سیره شهدای قم با بیان اینکه یکی از مهم‏ترین خصوصیات شهدا معنویت است، افزود: شهدا دارای اراده بالایی بودند و این اراده نشان‏دهنده ایمان آنها بود؛ ایمانی که هیچ چیز جایگزین آن نمی‏شد.

وی گفت: در اکثر وصیت‏نامه‌های شهدا، پیروی از ائمه اطهار(ع)، اطاعت از ولایت فقیه، رعایت حجاب و حفظ ارزش‌های دین سفارش شده است و اگر بخواهیم مثل آنان به درجه خوبی از معنویت برسیم، باید به این سفارش‏ها عمل کنیم.

اکبری تأکید کرد: شهدا از جنس مردم عادی بودند و برای حفظ اسلام قدم برداشتند و وظیفه ما پاسداری از خون شهداست.

عضو ستاد سیره شهدای قم افزود: شهدا پر کشیدند و به مقام شهادت رسیدند و امروز عکس آنها بر دیوارهای شهر نمایان است؛ اما باید مراقب بود که نکند شیطان بر انسان غلبه کند و عکس شهدا عمل کنیم.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول