اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیست و یکم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور

شهرداری اراک در مقابل سنگ آهن بافق متوقف شد/برد جای خود را به مساوی داد

خبرگزاری فارس: در هفته بیست و یکم از سری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، جام آزادگان، عصر امروز تیم فوتبال سنگ آهن بافق در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک، تیم فوتبال شهرداری اراک را متوقف کرد.

شهرداری اراک در مقابل سنگ آهن بافق متوقف شد/برد جای خود را به مساوی داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک این دیدار که برای شهرداری اراک از حساسیت خاصی برخوردار بود در ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی(ره) اراک و با حضور یک هزار و 500 نفر تماشاگر برگزار شد که هر دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند.

تیم شهرداری اراک به دلیل باخت و مساوی‌های چند هفته گذشته و نداشتن سرمربی در بازی آخر خود و همچنین دغدغه سقوط، هدایت تیم را به اصغر شرفی سپرد تا شاید از سقوط تیم در چند بازی باقیمانده جلوگیری کند.

در نیمه اول بازی و با انگیزه پیروزی بر حریف تیم شهرداری اراک با یک سیستم هجومی کار را آغاز کرد و در دقیقه 12 با سانتر جواد ماهری از پشت محوطه جریمه برای میلاد رخشان و ضربه سر این مدافع جلو کشیده موقعیت مناسبی خلق شد که توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه تیم فوتبال سنگ آهن بافق به بیرون رفت.

حملات تیم شهرداری اراک ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 41 بازی سانتر جواد ماهری روی دروازه حریف و اشتباه درواز‌ه‌بان سنگ آهن بافق، توپ روی پای میلاد رخشان نشست که با بی دقتی این بازیکن این ضربه دفع شد و این موقعیت مناسب هم از دست رفت.

بازیکنان تیم شهرداری دست از حمله برنداشتند و در دقیقه 43 با پاس بلند جواد آشتیانی به پشت مدافعان حریف، توپ را به علی سلمانی رساندند که با ضربه خطرناک، توپ در موقعیت تک به تک از کنار دروازه احمد عرب‌پور دروازبان تیم فوتبال سنگ آهن بافق به بیرون رفت و نیمه اول علی‌رغم خلق چند موقعیت خطرناک توسط تیم شهرداری اراک با نتیجه بدون گل پایان یافت و هر دو تیم برای استراحت به رختکن‌ها رفتند.

نیمه دوم بازی نیز با حملات تیم شهرداری اراک آغاز شد و در دقیقه 51 سانتر سعید بیگی روی دروازه سنگ آهن بافق و ضربه سر خطرناک مهدی شکوهی مدافع جلو کشیده شهرداری سبب واکنش زیبای دروازه‌بان سنگ آهن بافق شد که مانع از عبور توپ از خط دروازه گردید.

تیم فوتبال سنگ آهن بافق هم از فرصت‌های ضد حمله استفاده می‌کرد که در دقیقه 58 بازی پاس خطرناک بازیکن حریف به پشت محوطه جریمه شهرداری ارسال و ضربه سرکش مهرزاد رضایی کاپیتان تیم سنگ آهن از بالای دروازه حمید عرفانی به بیرون رفت و تنها خطر این تیم تا این دقیقه بدون ثمر ماند.

بازی هجومی شهرداری سبب شد تا در دقیقه 61 بازی سانتر خطرناک جواد آشتیانی که مستقیم روی دروازه ارسال شد دروازه‌بان سنگ آهن بافق را به زحمت بیاندازد و به سختی توپ را از زیر تیرک دروازه بیرون بکشد.

بازی سراسر حمله شهرداری ادامه داشت تا در دقیقه 62 بازی کار زیبای شهرداری با حرکت جواد ماهری و جواد آشتیانی سبب ارسال توپ توسط جواد آشتیانی به محوطه جریمه حریف شد و علی عزتی که تازه به میدان آمده بود توانست با ضربه سر و به زیبایی دروازه حریف را باز کند و خوشحالی را به جمع بازیکنان شهرداری اراک و تماشاگران مشتاق بیاورد.

اما این خوشحالی پایدار نماند و در دقیقه 85 روی سانتر هافبک بافق و به سبب دفع ناقص توپ توسط حمید عرفانی توپ در محوطه شش قدم سرگردان بود که با ضربه سر حسین احمدلو توپ وارد دروازه شهرداری اراک شد و بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و برد جای خود را به مساوی داد.

قضاوت این دیدار را سعید فتاحی با کمک‌های خود مصطفی فراهانی، حمید رضا رحیمی و پیام حیدری بر عهده داشتند.

پس از این دیدار شهرداری 20 امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول باقی ماند.

انتهای پیام/87002/ش40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول