اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه:

فوتبال کهگیلویه در نهایت فقر نفس می‌کشد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه با اشار به وجود استعدادهای قابل قبولی که در فوتبال شهرستان کهگیلویه وجود دارد، گفت: فوتبال این شهرستان در نهایت فقیری به حیات خود ادامه می‌دهد.

فوتبال کهگیلویه در نهایت فقر نفس می‌کشد

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سیدمسیح موسوی صبح امروز در نشست شورای ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: یکی از مسائلی که باید در اولویت کار دستگاه‌ها قرار گیرد بحث تقویت و حمایت از ورزش است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه اضافه کرد: هر مسابقه و تورنمنت ورزشی شور و حالی در بدنه جامعه ایجاد می‌کند که شاید با صرف هزینه‌های زیاد در بسیاری از حوزه‌ها ناممکن باشد.

فعالیت 32 هیئت ورزشی در شهرستان کهگیلویه

وی با اشاره به فعالیت 32 هیئت ورزشی در شهرستان کهگیلویه عنوان داشت: به رغم اینکه هیئت‌های ورزشی شهرستان کهگیلویه توان مالی بالایی ندارند فعالیت‌های چشم‌گیری در برپایی مسابقات ورزشی دارند.

موسوی ابراز داشت: فوتبال شهرستان کهگیلویه یکی از منظم‌ترین و فعال‌ترین لیگ‌های استان را دارا بوده و با وجود اینکه تیم‌های فوتبال شهرستان با مشکلات مالی عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند هنوز فوتبال به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

حضور  100 تیم فوتبال و فوتسال در شهرستان کهگیلویه

وی خاطرنشان کرد: بیش از 100 تیم فوتبال و فوتسال در بخش برادران و خواهران در شهرستان‌ کهگیلویه و لنده وجود دارد که همگی به صورت شخصی و خودگردان مشغول فعالیت هستند.

موسوی با بیان اینکه بیش از سه هزار نفر فوتبالیست در کهگیلویه وجود دارد، عنوان کرد: از این میان 10 تیم در رده‌های استانی و چهار تیم در رده‌های کشوری حضور دارند.

وی افزود: در زمینه فوتبال در شهرستان کهگیلویه استعدادهای فراوانی وجود دارد که با تقویت و حمایت از آن‌ها می‌توان امیدهای فراوانی به فوتبال کهگیلویه داشت.

نبود امنیت در برخی اماکن ورزشی دهدشت

وی در ادامه به نبود امنیت کافی در برخی از اماکن ورزشی شهر دهدشت اشاره کرد و ابراز داشت: نبود روشنایی و عدم حضور نیروهای انتظامی در برخی مسابقات مزید بر علت شده است.

موسوی در ادامه به کنده‌کاری های فاضلاب شهری در مسیرهای دسترسی به سالن‌های ورزش اشاره کرد و افزود: همین مسئله باعث کاهش استقبال از سوی مردم و ورزش دوستان دهدشتی شده است.

انتای پیام/82008/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول