اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون اول رئیس جمهور

3 پروژه عمرانی در منطقه ویژه پتروشیمی بندرامام افتتاح شد

خبرگزاری فارس: سه پروژه عمرانی منطقه ویژه پتروشیمی بندرامام خمینی (ره) با حضور معاون اول رئیس جمهور و بدون دعوت از خبرنگاران استانی افتتاح شد.

3 پروژه عمرانی در منطقه ویژه پتروشیمی بندرامام افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس جمهور سه پروژه عمرانی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) را افتتاح کرد.

از جمله پروژه‌هایی که امروز با حضور رحیمی افتتاح شد، شرکت سپهر صنعت درنا در راستای خصوصی سازی و گسترش توان عملیاتی بندرامام خمینی (ره) با اعتبار بالغ بر 248 هزار میلیون ریال که شامل احداث دو انبار ذخیره غذا به مساحت 19 هزار و 968 متر مربع و احداث 12 مخزن ذخیره روغن خوراکی به ظرفیت کل 37 هزار و 200 تن است.

شرکت خط نقره‌ای قشم با هدف راه‌اندازی تاسیسات و تجهیزات و بارگیری فرآورده‌های نفتی سبک به صورت حمل یکسره با استفاده از loading-arm و با اعتباری بالغ بر 60 هزار میلیون ریال و با اشتغالزایی 250 نفر از دیگر پروژه‌های عمرانی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با حضور معاون اول رئیس جمهوری افتتاح شد.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول