اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

تشویق مدیران کم‌کار به شیوه استاندار کهگیلویه و بویراحمد/مرخصی دائمی در انتظار مدیران کم‌کار

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تعیین ضرب‌الاجل برای ثبت و مستند کردن اموال دولتی ادارات خبر داد و گفت: مدیران کم‌کاری که این دستور را نادیده بگیرند با مرخصی دائمی (عزل محترمانه) روبرو خواهند شد.

تشویق مدیران کم‌کار به شیوه استاندار کهگیلویه و بویراحمد/مرخصی دائمی در انتظار مدیران کم‌کار

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کارگروه مستندسازی اموال دولتی عصر امروز در استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل جلسه داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار داشت: شش ماه است که در این استان می‌گویم، ادارات اموال خود را ثبت و مستند کنند، اما متأسفانه کسی توجه آنچنانی نمی‌کند.

سیدحسین صابری ادامه داد: در شورای اداری بعدی که همه مدیران حضور دارند، برای آخرین‌بار تذکرات و توضیحات لازم ارائه می‌شود و بعد از آن یک مهلت زمانی به مدیران داده می شود تا همه اموال و اراضی خود را مستند و ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران کم‌کاری که در این بازه زمانی این دستور را نادیده بگیرند با مرخصی دائمی تشویق خواهند شد. (مقصود استاندار عزل محترمانه است).

*اداره‌ای که 2 کارمند دارد و 1500 متر فضای فیزیکی

مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از برخی ادارات در عشق و علاقه به ساختمان‌سازی و افزایش فضاهای اداری و دولتی تصریح کرد: متأسفانه یک عطش در میان مدیران برای ساختمان‌سازی وجود دارد و این در حالی است که به عنوان مثال در همین استان اداره‌ای وجود دارد که دو کارمند دارد، اما بیش از یک هزار و 500 متر فضای فیزیکی دارد.

صابری با بیان اینکه نباید چنین رقابتی در میان مدیران باشد، عنوان کرد: با تقاضاهای ساخت و ساز در صورتی موافقت می‌شود که فضاهای مازاد کنونی در ادارات جوابگوی نیاز نباشد.

مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد یک‌بار دیگر از سکوت مدیران در اعلام نظرات کارشناسانه خود و همچنین موافقت‌های بی‌حساب و کتاب آن‌ها در موضوعات مختلف و مجوزها انتقاد کرد و ادامه داد: بسیاری از موافقت‌های شما مدیران برای این است که بگویید ما موافق بودیم، اما استاندار مخالف است.

وی در پایان ابراز داشت: در پایداری و پیشرفت عمرانی همچنان می‌لنگیم، اما در پایداری‌های سیاسی و اجتماعی به سطح قابل قبول رسیده‌ایم و این در حالی است که اگر در بعد عمرانی و ساخت و سازهای دولتی به قانون پایبند باشیم، پایداری و شکوفایی عمرانی نیز حاصل می‌‌شود.

انتهای پیام/82005/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول