اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان قضایی بازرسی کل کشور:

حراست از سرمایه‌های انسانی مصادیق حفظ بیت‌المال است

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و سازمان قضایی بازرسی کل کشور، حراست از سرمایه‌های انسانی و فرصت‌سازی برای مدیران را از مصادیق حفظ بیت‌المال و حق‌الناس دانست.

حراست از سرمایه‌های انسانی مصادیق حفظ بیت‌المال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مهدی امیری بعد از ظهر امروز در همایش نظارت کارآمد در اراک با اشاره به اینکه سلامت اداری از راه‌های رسیدن به اهداف عالی و مقدس نظام است، اظهار داشت: امروز مدیران سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند که باید با فراهم‌سازی بسترهای لازم زمینه پیشرفت و کارآمدی هر چه بیشتر آنان را فراهم کرد.

وی تصریح کرد: سرمایه انسانی از مهم‌ترین سرمایه‌های هر جامعه‌ای محسوب می‌شود که باید به درستی از این سرمایه حفظ و حراست کرد.

معاون نظارت و بازرس امور سیاسی و سازمان قضایی بازرسی کل کشور خاطر نشان ساخت: حیف و میل بیت‌المال تنها در هزینه‌های مادی نیست، بلکه حراست از سرمایه‌های انسانی نیز از مصادیق حفظ بیت المال است که دستگاه‌های نظارتی باید توجه کافی به حفظ این سرمایه ارزشمند و حیاتی داشته باشند.

امیری تصریح کرد: اصلی‌ترین و مهم‌ترین رمز و ابزار تحقق نظام اداری سالم و موفق در کشور، نظارت است چرا که در نظام اداری سالم فساد کمتر بروز پیدا می‌کند و کشور در حرکت رو به توسعه و پیشرفت سرعت بیشتری می‌گیرد.

وی رسالت دستگاه‌های نظارتی را بسیار خطیر و مهم دانست و ادامه داد: امروز رویکرد اصلی و مهم دستگاه‌های نظارتی، نظارت راهبردی در حوزه اجرایی و کارکردی است و دستگاه‌های نظارتی کشور به دنبال مچ‌گیری نیستند.

امیری نظارت را ابزار اصلی اجرای تحقق اهداف دولت و سند چشم انداز توسعه دانست و اظهار کرد: امروز تقویت بخش‌های نظارتی درون سازمانی به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و سازمان قضایی بازرسی کل کشور همچنین استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه نظارتی را از دیگر اولویت‌های این سازمان برشمرد.

انتهای پیام/87001/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول