اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد:

برخورد با دانه‌درشت‌های بدهکار خواست عموم مردم است

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاید برای فشار و پیگیری وصول یک وام معوق پنج‌میلیونی یک یتیم از سوی افکار عمومی و مردم مورد شماتت قرار گیریم ولی برخورد با دانه‌درشت‌های بدهکار در بانک‌ها خواست عموم مردم است.

برخورد با دانه‌درشت‌های بدهکار خواست عموم مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری بعد از ظهر امروز در کمیته مبارزه با مفاسد اقتصادی یک‌بار دیگر بر لزوم برخورد جدی با بدهکاران بانکی تأکید کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد که از بدو پذیرفتن مسئولیت در این استان اهتمام جدی به این موضوع داشته است، با بیان اینکه رسانه‌ها از انتشار زودهنگام نام و اسامی بدهکاران بانکی خودداری کنند، افزود: طرح زود هنگام این موضوع در رسانه‌ها در روند پیگیری‌ها اختلال ایجاد می‌کند که لازم است رسانه‌ها نیز در مبارزه با مفاسد اقتصادی همکاری لازم را داشته باشند.

مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برای پیگیری معوقات بانکی حاضرم خودم مأمور اداره ثبت شوم تا این معوقات وصول شوند .

وی تصریح کرد: از بانک‌ها و مسئولان پیگیر در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی در بعد معوقات بانکی می‌خواهم که از دانه‌درشت‌های بانکی شروع کنند و برخورد با این مفسده را در اولویت قرار دهند.

صابری تأکید کرد: اگر در شروع کار سراغ دانه‌درشت‌های بدهکار برویم زودتر نتیجه خواهیم گرفت و از این‌رو لازم است بانک‌ها کار خود را در این محور با پیگیری پرونده دو تا سه دانه‌درشت بانکی شروع کنند.

* بانک‌ها تسهیلات میلیاردی خود را رو کنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از به نتیجه رسیدن پیگیری‌هایش در مورد یک بدهکار بانکی دانه‌درشت در این استان خبر داد و ابراز داشت: شاید اگر برای وصول یک وام پنج‌میلیونی یک یتیم اصرار و پیگیری کنیم از سوی افکار عمومی و مردم مورد شماتت قرار گیریم ولی برخورد با دانه‌درشت‌ها خواست عموم مردم است.

صابری گفت:‌ با ورود بازرسی به موضوع معوقات بانکی مخالفم زیرا خود بانک‌ها می‌توانند به شیوه‌های مختلف و قانونی طلب خود را وصول کنند.

به گزارش فارس در این نشست مصوب شد که هر 13 بانک دولتی در این استان لیست و جزئیات پرونده تسهیلات بالای یک میلیارد تومان خود را در جلسه بعد ارائه دهند تا مشخص شود که روند پرداخت تسهیلات به این افراد چگونه بوده است.

انتهای پیام/82005/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول