اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشدار دامادی به سه وزیر

معوقات بازنشستگان فولاد پرداخت شود

خبرگزاری فارس: سخنگوی فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر اقتصاد در رابطه با بازنشستگان فولاد که هنوز معوقات آنها به صورت کامل پرداخت نشده، هشدار داد.

معوقات بازنشستگان فولاد پرداخت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد دامادی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر ساری اظهار داشت:‌ خبرنگاران در بدترین شرایط پیگیر مسائل هستند.

وی ادامه داد: ‌اگر خبرنگاران به عنوان چشم بیدار جامعه حضور نداشته باشند، هیچ مدیری نمی‌تواند موفق باشد.

دامادی با بیان اینکه خبرنگاران قلم خود را به هیچ بهایی نمی‌فروشند و این یک افتخار است، تصریح کرد:‌ از افتخارات زندگی‌ام است که مدتی قبل از ورودم به شورای شهر ساری خبرنگار بودم.

وی با اشاره به اینکه امروز به نقطه‌ای رسیدیم که 51 درصد از جامعه را نادیده نمی‌گیریم، افزود: ای کاش رئیس‌جمهور قدری تحمل می‌کرد و دولت تمام می‌شد و وزیر بهداشت هم در سمت خود باقی می‌ماند چرا که نشان داد کابینه می‌تواند حضور بانوی قوی را به همراه داشته باشد و در پارلمان شهر هم بانویی بود که ایستادگی می‌کرد.

نماینده مردم ساری و میاندرود یادآور شد:‌ از دغدغه‌های مهم ما بحث راه آهن است که از مرکز ساری به طول 10 کیلومتر عبور می‌کند.

وی با بیان اینکه با خارج کردن ریل راه آهن از بافت شهری، از محل فروش زمین‌های 10 کیلومتر خط آهن، علاوه بر کسب هزینه‌های این کار مبلغی هم در نهایت برای راه آهن باقی می‌ماند، تصریح کرد:‌ بعضی از کارها اعتبار نمی‌خواهد بلکه نیازمند مدیریت است.

دامادی خاطر نشان کرد:‌ با انجام این کار هم در راستای امنیت مردم گام برداشتیم و ارزش افزوده برای زمین‌های راه‌آهن باقی می‌ماند و مردم را هم از بیغوله‌نشینی خارج می‌کنیم.

وی ادامه داد: ‌به عنوان سخنگوی فراکسیون کارگری مجلس، از این تریبون به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر اقتصاد در رابطه با بازنشستگان فولاد که هنوز معوقات آنها به صورت کامل پرداخت نشده هشدار می‌دهم.

این مسئول خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان از حقوق کارگران نمی‌گذریم.

انتهای پیام/86007/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول