اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نوروز 92

587 کلاس در ناحیه 2 همدان مسافران را اسکان می‌دهند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان گفت: در ایام نوروز 68 آموزشگاه با 587 کلاس در ناحیه 2 همدان اسکان مسافران نوروزی را در اختیار دارند.

587 کلاس در ناحیه 2 همدان مسافران را اسکان می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمود کتابی ظهر امروز در ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان همدان اظهار داشت: آموزش و پرورش با برگزاری جلسات هماهنگی، آمادگی خود را برای اسکان مسافران نوروزی اعلام کرد.

 

وی تصریح کرد: در ایام نوروز 68 آموزشگاه با 587 کلاس در ناحیه 2 همدان اسکان مسافران نوروزی را در اختیار دارند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان با اشاره به اینکه آموزشگاه‌ها در سه گروه تقسیم‌بندی شده است، گفت: در گروه (الف) 17 آموزشگاه با 168 کلاس، در گروه (ب) 14 آموزشگاه با 110 کلاس و در گروه (ج) 37 مدرسه با 309 کلاس مسافران را اسکان می‌کنند.

وی با بیان اینکه اسکان مسافران در مدارس در بخش پتو و زیرانداز نیاز به کمک دارد، افزود: با توجه به فرم‌های نظرسنجی که در سال‌های قبل توسط مسافران پر شده، در تابلوهای راهنما، شهر همدان دچار مشکل است که امیدواریم با همکاری شهرداری امسال شاهد نصب تابلوهای راهنمای بیشتری در سطح شهر باشیم.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان نیز گفت: در ناحیه 2 آموزش و پرورش همدان 81 مدرسه با 736 کلاس در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

حسن مظاهری تصریح کرد: در ایام نوروز 31 مدرسه درجه یک با 328 کلاس به اسکان مسافران اختصاص یافته که نسبت به سال قبل، 11 مدرسه اضافه شده است.

وی خاطرنشان کرد: هشت مدرسه با 68 کلاس درگروه درجه دو و 42 مدرسه با 344 کلاس درجه سه نیز برای اسکان مسافران آماده شده است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان همدان با اشاره به نیاز به پتو و زیرانداز در ایام نوروز در این مدارس اظهار کرد: پذیرش اینترنتی مخصوص فرهنگیان و سایر افراد در ایام نوروز به شکل حضوری پذیرش می‌شوند.

انتهای پیام/89003/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول