اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر:

روزانه 8 هزار دانشجو از شلمچه بازدید می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: روزانه 8 هزار دانشجو از شلمچه بازدید می‌کنند.

روزانه 8 هزار دانشجو از شلمچه بازدید می‌کنند

عادل فرهانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در در خرمشهر اظهار کرد: با توجه به اینکه اردوهای راهیان نور دانشجویی از بهمن‌ماه هر سال آغاز می‌شود در سال‌ جاری نیز این اردوها در حال انجام است.

وی افزود: بر این اساس روزانه حدود 8 هزار نفر از دانشجویان مناطق مختلف کشور در قالب کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی خوزستان از جمله شلمچه بازدید می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر ادامه داد: در این اردوها دانشجویان برای ساعاتی در منطقه مستقر شده و پس از بازدید از شلمچه به مناطق دیگر عملیاتی همچون هویزه، طلائیه، فکه، والفجر هشت و... عزیمت می‌کنند.

*پیش‌بینی 2 میلیون زائر در ایام نوروز

فرهانیان در ادامه خاطرنشان‌ کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال و آغاز حرکت راهیان نور مردمی به شلمچه و خرمشهر هستیم برنامه‌ریزی‌ها و تدارکات لازم در این خصوص در حال انجام است.

وی افزود: حضور کاروان‌های راهیان نور مردمی از 15 اسفندماه آغاز و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر تصریح کرد: سال گذشته بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر در طول تعطیلات نوروزی از مناطق عملیاتی و به ویژه شلمچه بازدید کردند.

فرهانیان گفت: امسال نیز پیش‌بینی‌شود این میزان به بیش از 2 میلیون نفر در طول یک ماه پایانی سال جاری و آغاز سال جدید برسد.

وی در پایان گفت: در روزهای آینده درخصوص برنامه‌‌های تدارک دیده شده برای کاروان‌های راهیان نور در مشهد شهدای شلمچه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/72008/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول