اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه بسیج اداره‌های استان زنجان خبر داد

اعزام کاروان‌های راهیان نور از زنجان به مناطق جنگی

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه بسیج اداره‌های استان زنجان گفت: 28 اسفندماه کاروان‌های راهیان نور از استان زنجان به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.

اعزام کاروان‌های راهیان نور از زنجان به مناطق جنگی

رحمان هادی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: خادمان شهدای استان زنجان همزمان با 10 اسفندماه سال‌جاری به مناطق عملیاتی شرهانی اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه خادمان شهدا برای فضاسازی و آماده‌سازی منطقه عملیاتی شرهانی به شهرستان دهلران اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: در مجموع 90 خادم شهدا به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

رئیس حوزه بسیج اداره‌های استان زنجان با بیان اینکه 60 نفر از خادمان شهدای اعزامی به مناطق عملیاتی مرد هستند، تصریح کرد: 30 نفر از آن‌ها نیز شامل بانوان می‌شود.

اعزام اکیپ فضاسازی از زنجان به فکه

وی با اشاره به اینکه عملیات محرم در منطقه عملیاتی شرهانی صورت گرفته است، عنوان کرد: یک اکیپ فضاسازی نیز از استان زنجان به منطقه فکه در استان خوزستان اعزام می‌شود.

اعزام کاروان‌های راهیان نور زنجان در قالب هشت اتوبوس

هادی‌نژاد با تأکید بر اینکه کاروان‌های راهیان نور در قالب هشت دستگاه اتوبوس و به صورت خانوادگی از استان زنجان به مناطق جنگی اعزام می‌شوند، ادامه داد: اعزام این کاروان‌ها از 28 اسفندماه سال‌جاری آغاز می‌شود.

وی از اعزام 350 نفر از کارمندان دستگاه‌های مختلف اجرایی استان زنجان به مناطق جنگی خبر داد و افزود: برخی از کارمندان نیز با هماهنگی‌های صورت گرفته با اتومبیل‌های شخصی یا اداری به این مناطق می‌روند.

اعزام 10 راوی از زنجان به فکه و شرهانی

رئیس حوزه بسیج اداره‌های استان زنجان با بیان اینکه 10 نفر راوی به مناطق جنگی شرهانی و فکه از استان زنجان اعزام می‌‌شوند، یادآور شد: تعدادی از روحانیون نیز به منظور اجرای مراسم معنوی، پرداختن به مسائل شرعی و اقامه نماز به این مناطق اعزام می‌شوند.

وی در پایان تأکید کرد: خادمان شهدای استان زنجان با هزینه خود به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/73006/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول