اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عسلویه خبر داد

تشکیل کارگروه‌های تخصصی و عمومی در بسیج پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عسلویه از تشکیل کارگروه‌های تخصصی و عمومی در بسیج پارس جنوبی خبر داد.

تشکیل کارگروه‌های تخصصی و عمومی در بسیج پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، آیین تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا منطقه ویژه پارس با حضور مسئولان عسلویه و مدیران ارشد صنعت نفت مستقر در منطقه ویژه پارس در محل مرکز همایش‌های خلیج فارس برگزار شد.

فرمانده سپاه عسلویه در این آیین اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در راستای دفاع از ارزش‌ها و معنویات تلاش کرده‌اند و روزبه‌روز شاهد موفقیت بیشتر بسیجیان هستیم.

خلیل رفعتی افزود: حرکت در مسیر ولایت فقیه و تلاش برای رشد و بالندگی ایران اسلامی از مهم‌ترین اولویت‌های بسیج است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه خاطر نشان کرد: موفقیت‌های بی‌شمار نهاد مقدس بسیج در عرصه‌های گوناگون و مقاومت در نبردهای سخت و نرم طی 35 سال از عمر پرخیر و برکت نظام شکوهمند اسلامی گوشه‌ای از کارنامه درخشان بسیج است.

رفعتی از تشکیل کارگروه‌های تخصصی و عمومی در بسیج پارس جنوبی خبر داد و تصریح کرد: این مهم در راستای پیشرفت بسیج و موفقیت منطقه انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و عمومی منطبق با منویات مقام معظم رهبری و اهداف ابلاغی و پیگیری اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در پایتخت انرژی کشور در حوزه بسیج با همت بسیجیان متعهد، ایثارگر، جهادگر و متخصص می‌توان حوزه مقاومت سیدالشهداء منطقه ویژه پارس را به عنوان یک الگو در سطح وزارت نفت معرفی کرد.

این مسئول گفت: امروز همه باید با وحدت و همدلی در مسیر ولایت فقیه برای بالندگی ایران اسلامی گام برداریم.

در این آیین از خدمات و تلاش‌های محمد شهسواری فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج حضرت سیدالشهداء(ع) تقدیر به‌عمل آمد و پیشکسوت بسیجی محمد تقی علوی به عنوان سرپرست جدید حوزه مقاومت بسیج حضرت سیدالشهداء(ع) منطقه ویژه پارس معرفی شد.

انتهای پیام/2451/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول