اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران:

رسانه‌‌ها برای حداکثرسازی در انتخابات بسیج شوند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران گفت: اهالی رسانه برای حداکثرسازی حضور مردم در انتخابات از هم‌اکنون باید بسیج شوند.

رسانه‌‌ها برای حداکثرسازی در انتخابات بسیج شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ایرج نیازآذری صبح امروز در اولین همایش بزرگ خبرنگاران و فعالان و رسانه‌های گروهی استان مازندران با عنوان رسانه و انقلاب اسلامی اظهار داشت: برگزاری این همایش تلاش برای هم‌گرایی صنفی در استان مازندران و در راستای منویات رهبری است.

وی تصریح کرد: مطبوعات استان مازندران ظرفیت مناسبی و اثربخشی در ارتقای فعالیت استان مازندران دارند و در این راستا نیاز به حمایت جدی مسئولان است.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات در سال آینده بیان داشت: اهالی رسانه برای حداکثرسازی حضور مردم در انتخابات از هم‌اکنون باید بسیج شوند.

وی در ادامه مهم‌ترین مشکل اهالی رسانه و مطبوعات استان مازندران را معیشت خبرنگاران عنوان و بیان داشت: برای رفع دغدغه‌های خبرنگاران نیاز به حمایت جدی استاندار و مسئولان داریم.

نیازآذری ساماندهی خبرنگاران و تقویت صنفی خبرنگاران استان مازندران را مهم‌ترین دغدغه خانه مطبوعات استان مازندران اعلام و گفت: خانه مطبوعات در سال آینده در قالب تفاهم‌نامه‌ای اهداف و برنامه‌های ادارات و سازمان‌ها را عملیاتی می‌کند.

وی نیاز حداکثری اهالی مطبوعات استان مازندران را مشکل تامین کاغذ در استان مازندران اعلام کرد و گفت: تامین کاغذ به عنوان دغدغه جدی صاحبان رسانه مکتوب در استان مازندران مطرح شد.

این مسئول صنفی اظهار امیدواری کرد مسئولان استان مازندران با تامین کاغذ مورد نیاز همکاران نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.

نیازآذری در پایان از تلاش اعضای هیئت مدیره، مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و روابط عمومی‌های استان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری و مسئول روابط عمومی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و ... برای برپایی این همایش تشکر کرد.

انتهای پیام/86004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول