اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 15 اسفند ماه

ساعت کار ایستگاه‌های مبادله پسماند در مشهد افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: ساعت کار ایستگاه‌های مبادله پسماند خشک در مشهد از 15 اسفند ماه دو ساعت در روز افزایش می‌یابد.

ساعت کار ایستگاه‌های مبادله پسماند در مشهد افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی نجفی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارتقای سطح خدمات‌دهی به شهروندان در آستانه عید نوروز انجام شده است و بر این اساس مقرر شده تا ساعت کار ایستگاه‌های مبادله پسماند خشک از 15 اسفندماه ،دو ساعت در روز افزایش یابد.

نجفی افزود: با توجه به در پیش بودن خانه‌تکانی شهروندان و افزایش حجم تولید زباله‌های خشک از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی لازم برای جمع‌آوری سریع و به موقع این زباله‌ها انجام شده تا در ایام نزدیک به نوروز چهره شهر خدشه‌دار نشود.

وی با اشاره به استقبال شهروندان از طرح جمع‌آوری اقلام حجیم،تصریح کرد: زمان جمع‌آوری این اقلام از چند روز به کمتر از 48 ساعت در اسفند ماه کاهش می‌یابد.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد با اشاره به افزایش ورود زائران به مشهد در ایام نوروز و افزایش حجم تولید زباله خشک در این ایام گفت: تمهیدات لازم برای جمع‌آوری به موقع و سریع زباله‌ها در ایام نوروز اندیشیده شده و پیش‌بینی می‌شود نوروز 92 شاهد رشد جهشی خدمات سازمان مدیریت پسماند شهرداری به شهروندان باشیم.

نجفی یادآور شد: همکاری شهروندان یکی از پیش شرط‌های اساسی در ارتقای خدمات سازمان به همشهریان است و از تمام شهروندان درخواست می‌شود تا در ایام باقی‌مانده از امسال همچنان مانند گذشته تعامل سازنده خود را با همکاران مدیریت پسماند شهرداری مشهد افزایش دهند.

انتهای پیام/70003/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول