اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

روزانه 10 هزار تن انواع پسماندهای عمرانی و ساختمانی در قم تولید می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار قم گفت: در سطح شهر قم روزانه شاهد تولید 10 هزار تن انواع نخاله‌های ساختمانی و عمرانی توسط شهروندان هستیم که اگر این مقدار نخاله در شهر باقی بماند مشکلاتی را برای شهروندان و شهر ایجاد خواهد کرد.

روزانه 10 هزار تن انواع پسماندهای عمرانی و ساختمانی در قم تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در حاشیه برگزاری مراسم طرح ضربتی پاکسازی معابر اصلی، ورودی‌ها و حاشیه شهر قم از پسماندهای عمرانی و آلاینده‌های زیست محیطی که با همکاری مناطق هشت‌گانه شهرداری و با حضور جمعی از مسئولین شهری و شهروندان انجام شد اظهار کرد: تولید هزاران تن از پسماندهای عمرانی و ساختمانی از یک سو و مشکلات ناشی از جمع‌آوری، انتقال و دفع آنها از سوی دیگر موجب می‌شود زیان‌های غیر قابل جبرانی به محیط زیست وارد شود.

وی یادآور شد: با عنایت به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و آغاز سفرهای نوروزی و با توجه به اینکه شهر مقدس قم در مسیر مواصلاتی 17 استان کشور قرار گرفته شهرداری قم در راستای پاکسازی آلودگی‌ها و بهبود سیمای شهری، علاوه بر اجرای طرح‌های متنوع در زمینه‌های خدماتی، زیباسازی و رفع آلودگی‌های بصری در معابر، میادین و بوستا‌ن‌ها، طرح پاکسازی و تسطیح حاشیه‌های کمربندی‌ها و ورودی‌های شهر و همچنین زمین‌های بایر و بلا استفاده در سطح شهر را با همکاری مناطق هشت‌گانه شهرداری و سازمان‌های تابعه به ویژه سازمان مدیریت پسماند امروز به مرحله اجرا درآورد.

شهردار قم افزود: این طرح با آماده‌باش و فعالیت 500 نفر از نیروهای خدماتی و فضای سبز و 100 دستگاه از انواع ماشین‌آلات سبک و نیمه سنگین و سنگین اعم از گریدر، لودر، کامیون، بابکت و... از بخش‌های امانی و خصوصی در تمام محدوده‌های شهری و پیرامون آن طبق اولویت و با نظارت و سازماندهی حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری قم به مرحله اجرا درآمد.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول