اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

8 اسفند ماه صورت می‌گیرد

برگزاری همایش بزرگداشت قیام مردم بحرین در مشهد

خبرگزاری فارس: همایش «مظلومیت مضاعف» با هدف گرامیداشت قیام مردم بحرین در مشهد برگزار می‌شود.

برگزاری همایش بزرگداشت قیام مردم بحرین در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد همایش «مظلومیت مضاعف» با هدف پاسداشت سومین سال مقاومت مردم مظلوم بحرین و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و مقاومت مردم بحرین در برابر رژیم آل خلیفه اجرا می‌شود.

این همایش با حضور فعالان فرهنگی حوزه و دانشگاه استان‌های خراسان در تاریخ هشتم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود و برخی از مبارزان زندانی رژیم آل خلیفه به بیان خاطرات و تحلیل اوضاع کنونی بحرین می‌پردازند.

در حاشیه برگزاری همایش «مظلومیت مضاعف» نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی تولید شده در مؤسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی در زمینه‌های مختلف فرهنگی در قالب کتاب، DVD و نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای نیز برپا می‌شود.

همایش «مظلومیت مضاعف» در تاریخ سه‌شنبه هشتم اسفند ماه امسال ساعت 18 در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی واقع در باب‌الجواد(ع) برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این همایش می‌توانند با شماره تلفن 2233463 تماس گرفته و یا به نشانی اینترنتی www.shajar.ir و یا www.aqrjavan.org مراجعه کنند.

انتهای پیام/70004/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول