اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک فوتبال صنعت ساری:

هواداران در 6 بازی آینده صنعت ساری را همراهی کنند

خبرگزاری فارس: هافبک فوتبال صنعت ساری گفت: صنعت ساری در آستانه صعود به لیگ دسته یک قرار دارد و هواداران در این شش بازی ما را تنها نگذارند.

هواداران در 6 بازی آینده صنعت ساری را همراهی کنند

احد شفیعی زننده گل نخست تیم فوتبال صنعت در دیدار با فولاد نوین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: شش بازی حساس داریم که از تمام مردم ساروی می‌خواهیم که در بازی‌های خانگی ما را حمایت کنند چون صنعت ساری در آستانه لیگ یکی شدن است.

وی تصریح کرد: خدا را شاکرم که موفق شدیم از این بازی پیروز و سربلند خارج شویم و از همین حالا تمام فکر و ذهنمان به بازی هفته آینده در برابر کاسپین قزوین است که این دیدار هم در ساری و در استادیوم 15 هزار نفری شهدای ساری برگزار می‌شود.

شفیعی ابراز داشت: در بازی آینده در خانه فرصت خوبی داریم تا به صدر جدول نزدیک شویم و از همین جا از همه هواداران می‌خواهم که در این بازی و بازی‌های باقی‌مانده ما را به مانند همیشه حمایت کنند تا بتوانیم در پایان فصل با هم جشن صعود بگیریم.

هافبک صنعت ساری بیان کرد: مشکلات زیادی بر سر راه تیم ما در این چند ماهه بود و این مشکلات همچنان ادامه دارد که بازیکنان با درایت و مدیریت آقای لطفی تا به حال دوام آوردند و برای صنعت زحمت کشیدند تا سهمیه شهر ساری را در لیگ یک کشور به‌ دست بیاورند.

شفیعی افزود: در این شهر مسئولی نمی‌داند که در ساری تیمی به نام صنعت وجود دارد و این تیم جوان را کمک کنند تا در پایان فصل همه مردم شهر ساری را خوشحال ببینیم.

انتهای پیام/86005/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول