اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم رئیس روابط عمومی سازمان لیگ برتر

«علی دایلی» نماینده جمعیت حامیان هواداران فوتبال خوزستان شد

خبرگزاری فارس: در حکمی از سوی رئیس روابط عمومی سازمان لیگ برتر فوتبال، علی دایلی، به عنوان نماینده جمعیت حامیان هواداران فوتبال در این استان برگزیده شد.

«علی دایلی» نماینده جمعیت حامیان هواداران فوتبال خوزستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی دایلی، خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری فارس استان خوزستان در حکمی از سوی محمدرضا تهرانی، رئیس روابط عمومی سازمان لیگ برتر فوتبال، نماینده کارگروه فرهنگی جمعیت حامیان هواداران فوتبال در استان شد.

این کارگروه که زیر نظر فدراسیون فوتبال ایران از مردادماه سال 87 شروع به فعالیت کرده است، وظیفه دارد تا کار ستاد منشور اخلاقی را در زمینه شرایط فرهنگی ورزشگاه‌های ایران را بهبود بخشد.

همچنین در هر بازی از مسابقات لیگ برتر و دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور گزارشی از سوی نماینده این کارگروه به صورت محرمانه به فدراسیون فوتبال ارسال شود تا در آن، کم و کاستی و مشکلات هواداران فوتبال در ورزشگاه‌ها به سمع و نظر فدراسیون فوتبال برسد.

از دیگر وظایف این کارگروه، گزارش اتفاقات هر بازی‌ست که روی سکوهای ورزشگاه اتفاق می‌افتد.

قرار است به همت فدراسیون فوتبال شعبه‌ای در شهرستان آبادان دایر گردد تا فدراسیون فوتبال بتواند در راستای فرهنگ سازی در بین هواداران فوتبال گامی مثبت بردارد.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول