اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت همدان خبر داد

اعزام 7 کاروان به سرزمین وحی در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: مدیر حج و زیارت استان همدان گفت: هفت کاروان در ایام نوروز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

اعزام 7 کاروان به سرزمین وحی در ایام نوروز

حجت‌الاسلام علی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص اعزام افراد به حج عمره در ایام نوروز اظهار داشت: در اواخر اسفندماه و شروع سال نو هفت کاروان اعزامی به حج عمره به استان همدان اختصاص داده شده است.   

وی با اشاره به تاریخ اعزام کاروان‌ها تصریح کرد: در تاریخ 23، 25 و 29 اسفندماه و اول، دوم، سوم و پنجم فروردین سال 92 نیز ادامه اعزام کاروان‌ها به سرزمین وحی خواهد بود.

مدیر حج و زیارت همدان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر این‌که تعدادی از افراد از کیفیت هتل‌های عربستان ناراضی هستند، عنوان کرد: در عربستان چند مورد بوده که مسئولان هتل قصد دریافت هزینه‌های اضافی را در ازای دادن خدمات داشتند که برای استان همدان صلاح نبود و ما قبول نکردیم.

اسماعیلی ادامه داد: تمام هتل‌ها بر اساس درجات نیز دوری و نزدیکی دارند اما خدمات تمام هتل‌ها بر اساس غذا و ... برابر است.

وی در خصوص سهمیه دانشجویی حج عمره نیز تأکید کرد: در زمینه اعزام دانشجویان به حج عمره دو کاروان به استان همدان اختصاص دادند که تاریخ این دو کاروان فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده است.

مدیر حج و زیارت همدان در زمینه اعزام به عتبات عالیات خاطرنشان کرد: روزانه یک اتوبوس برای اعزام به عتبات عالیات را داریم و هزینه اعزام به عتبات عالیات از لحاظ نزدیکی استان همدان نسبت به استان تهران به کربلا کم است اما دو نوع هزینه برای اعزام به عتبات عالیات وجود دارد.

اسماعیلی ادامه داد: دو نوع اعزام به عتبات عالیات وجود دارد یکی اعزام قانونی توسط دفاتر کاروانی حج و زیارت در سراسر استان و دیگری آزادبرها که به صورت خصوصی ثبت‌نام و به کربلا اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: هزینه اعزام قانونی توسط دفاتر کاروانی حج و زیارت کم است اما هزینه آزادبرها که به صورت خصوصی ثبت‌نام و اعزام می‌کنند، بیشتر است.

مدیر حج و زیارت همدان در پایان سخنانش در زمینه ثبت‌نام افراد در کاروان‌های حج و زیارت به عتبات عالیات و افرادی که دیر ثبت‌نام می‌کنند، گفت: در تمام زمان‌ها سرویس‌های فوق‌العاده‌ برای افرادی که به دلایلی جا می‌مانند یا دیر ثبت‌نام می‌کنند، وجود دارد تا بتوانند به راحتی ثبت‌نام کنند و اعزام شوند.

انتهای پیام/89007/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول