اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف اجرای تنظیم بازار شب عید صورت می‌گیرد

برپایی 40 صنف با طرح فروش‌ فوق‌العاده در قزوین

خبرگزاری فارس: معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: 40 صنف با اجرای طرح فروش فوق‌العاده، کالاهایشان را با هدف اجرای تنظیم بازار شب عید در شهرستان قزوین عرضه می‌کنند.

برپایی 40 صنف با طرح فروش‌ فوق‌العاده در قزوین

حسن رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: 40 صنف با اجرای طرح فروش فوق‌العاده کالاهای اساسی و ضروری مانند کیف، شیرینی، شکلات، مواد غذایی و پروتئینی و پوشاک با هدف اجرای سیاست‌های تنظیم بازار شب عید در شهرستان قزوین به مردم عرضه می‌کنند.

وی حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، توزیع عادلانه کالا و اجرای سیاست‌های تنظیم بازار شب عید را از اهداف اجرای طرح فروش فوق‌العاده در استان قزوین عنوان و بیان کرد: کنترل قیمت‌ها و آسان کردن خرید مردم از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین متذکر شد: فروشندگان اصناف بعد از اخذ مجوزهای لازم می‌توانند در پایان سال جاری کالاهایشان را با فروش فوق‌العاده به مصرف‌کنندگان و خریداران عرضه کنند.

رحیمی با بیان اینکه طرح فروش‌ فوق‌العاده در مناطق مختلف استان قزوین از جمله شهرها و شهرستان‌ها با هدف تنظیم بازار شب عید اجرا می‌شود، ابراز داشت: این طرح به همراه نمایشگاه بهاره برای توزیع کالاهای اساسی و ضروری به مردم با هدف جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در شب عید در این ایام فعالیت می‌کنند.

این مسئول اذعان داشت: برخی از اصناف در استان قزوین از جمله کیف، منسوجات، شیرینی و شکلات، مواد غذایی و پروتئینی و پوشاک با برپایی فروش فوق‌العاده در شب عید کالاهایشان را با 10 تا 15 درصد تخفیف به مصرف‌کنندگان عرضه می‌کنند.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین عنوان کرد: برخی از فروشندگان اصناف برای اجرای طرح فروش فوق‌العاده به کمیسیون‌های مربوط درخواست اجرای این طرح را می‌دهند که مسئولان بعد از گزینش این فروشندگان و داشتن شرایط مورد نظر با درخواست آنان موافقت می‌کنند.

وی متذکر شد: اصناف با اجرای طرح فروش‌ فوق‌العاده کالاهای خودشان را با قیمت پایین عرضه می‌کنند تا با افزایش فروش سود بیشتری کسب کنند و همچنین مردم با خرید این کالاها هزینه کم‌تری برای خرید کالاهای مورد نیازشان پرداخت کنند.

رحیمی اظهار داشت: بازرسان بر قیمت عرضه کالاها در شب عید به صورت شبانه‌روزی سیار و دائم در شهرستان‌های قزوین،‌ آبیک،‌ البرز،‌ بویین‌ زهرا و تاکستان نظارت می‌کنند تا با فروشندگان متخلف از جمله گران‌فروشی اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به اینکه بازرسان سازمان بازرسی استان قزوین برای برخورد با فروشندگان متخلف در شب عید به صورت مستمر فعالیت می‌کنند، ابراز داشت: آنان در این ایام از صنف‌های فروش فوق‌العاده بازدید و در صورت تخلف با فروشندگان برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/77009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول