اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

حضور مستمر مردم در صحنه، دشمنان را ناامید کرده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: حضور مستمر مردم در همه صحنه‌ها ضمن اینکه ایران اسلامی را به‌عنوان اسوه برای دیگر کشورها معرفی کرده، دشمنان را ناامید کرده است.

حضور مستمر مردم در صحنه، دشمنان را ناامید کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد حسن پرآور صبح امروز در نشست شورای اداری بوشهر با بیان اینکه توفیق خدمتگذاری به مردم  که اسوه هستند یک نعمت الهی است، تاکید کرد: وفاداری مردم ایران اسلامی که هیچ کشوری حتی در زمان پیامبر گرامی اسلام به خود ندیده است زبانزد بوده و خدمتگزاری به این مردم توفیق الهی است.

وی با اشاره به اینکه در طول 34 سال گذشته در همه مقاطع مردم حضوری فعال در همه صحنه‌ها داشته‌اند گفت: در این مدت مردم پشت سر رهبری، گوش به فرمان و آماده اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند که آخرین حرکت آن‌ها شرکت در راهپیمایی  22 بهمن بود که دشمنان را ناامید کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر اضافه کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در حالی صورت گرفت که خیلی‌ها شرایط کشور را ملتهب قلمداد می‌کردند و می‌گفتند مردم از مسئولان ناامید هستند ولی مردم با لبیک به فرمان رهبری عشق و ارادت خود را به انقلاب و نظام اسلامی ایران نشان دادند.

پرآور افزود: عشق به ایران، اسلام و رهبری این مردم را در 22 بهمن برای سی و چهارمین بار به میدان آورد که این میدان، میدان نبردی برای به خاک انداختن دشمنان بود.

وی تصریح کرد: این مردم وفادار و خوب، جنگ، تحریم‌ها، محاصره‌ها و ترورها را پشت سر گذاشته‌اند و در شرایط کنونی نیز که سخت‌ترین فشار و تحریم ها اعمال می‌شود از این میدان و گردنه هم عبور خواهیم کرد و این مردم استحقاق خدمت دارند و مسئولان باید تلاش کنند که از این قافله عقب نمانند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر تاکید کرد: علیرغم اینکه امسال از نظر بودجه و اعتبارات تخصیصی دچار مشکل بودیم ولی این موضوع نگذاشت که ارائه خدمت به مردم کاهش یابد و با اقتدار این 11 ماه را پشت سر گذاشته‌ایم و بدون شک پشت این سختی‌ها گشایش است و این وعده الهی است.

پرآور با بیان اینکه ایام بسیار حساس و تاثیرگذار است، گفت: همه باید با بصیرت باشیم و از تفرقه و اختلاف پرهیز کنیم تا خدمات ما به مردم مطلوبتر باشد.

انتهای پیام/66006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول