اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رابر:

دشمنان از پیشرفت ملت ایران نگران هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار رابر گفت: نگرانی دشمنان از پیشرفت جمهوری اسلامی بیشتر از آن چیزی است که تصور می‌شود.

دشمنان از پیشرفت ملت ایران نگران هستند

علیرضا مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رابر با تبریک دهه فجر اظهار داشت: امام خمینی(ره) موقعی وارد کشور شد که قدرت‌های بزرگ و استکبار جهانی با وجود خروش مردم ایران همچنان از رژیم پهلوی حمایت می‌کردند.

وی افزود: نگرانی دشمنان از پیشرفت جمهوری اسلامی بیشتر از آن چیزی است که تصور می‌شود، آنان از پیشرفت‌های علمی، حق‌گویی و آزادیخواهی ملت ایران در هراسند تا مبادا دیگر ملت‌های منطقه تحت تاثیر انقلاب اسلامی قرار گیرند.

مرادی تصریح کرد: برای پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن شهدای گرانقدری به ویژه از قشر معلمان، عشایر، بسیجی‌های جوان و ... تقدیم اسلام شد که برای ما افتخار است و مسئولیت ما را بیشتر می‌کند.

وی بیان کرد: اکنون کشورمان با گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی به درختی تنومند تبدیل شده و ضمن مقابله با کفر و به ویژه استکبار جهانی در عرصه‌های علمی، فنی، عمرانی، صنعتی، نظامی، اقتصاد و سازندگی به بزرگترین دستاوردها پس از انقلاب اسلامی نائل شده است.

مرادی خاطرنشان کرد: به برکت خون‌های مقدس شهدا و با رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب و حمایت همه جانبه مردم ایران اسلامی بعد از 34 سال از پیروزی انقلاب به عنوان کشوری مستقل در جهان راه پیشرفت را در عرصه‌های علمی و فناوری طی می‌کند.

وی اذعان داشت: همه ما باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم و برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و تعالی کشورمان تلاش کنیم تا انقلاب اسلامی همچنان به رسالت خطیر خود که نشر صدای آزادی و استقلال است ادامه داده و در جهان موجب نابودی دشمنان استکبار و استعماری شود.

انتهای پیام/80024/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول