اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهادکشاورزی شهرستان زنجان:

مساحت گلخانه‏های شهرستان زنجان 35 هزار مترمربع است

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان جهادکشاورزی شهرستان زنجان به وضعیت واحد‏های گلخانه‏ای در زنجان اشاره کرد و گفت: شهرستان زنجان در حال حاضر دارای 35 هزار مترمربع واحد گلخانه‌ای است.

مساحت گلخانه‏های شهرستان زنجان 35 هزار مترمربع است

سید احمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در سال 84 هیچ واحد گلخانه‌ای در شهرستان زنجان فعال نبوده است.‏

وی توسعه واحد‏های گلخانه‏ای در شهرستان زنجان را قابل ملاحظه دانست و افزود: توسعه واحد‏های گلخانه‏ای در شهرستان زنجان از سال 84 تاکنون قابل توجه است.

*ارتقای شاخص واحدهای گلخانه‌ای با افتتاح پروژه‏ها

مدیر جهادکشاورزی شهرستان زنجان به پروژه‏های گلخانه‏ای که در دهه مبارک فجر به بهره‏برداری می‏رسد اشاره کرد و یادآور شد: با بهره‏برداری از این پروژه‏ها وضعیت واحد‏های گلخانه‏ای در شهرستان ارتقاء خواهد یافت.

وی به بخش‏های فعالیت در واحد‏های گلخانه‏ای شهرستان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: بخش‏های فعالیت گلخانه در دو بخش انجام می‌شود.

*کشت سیفی و محصول توت‌فرنگی

موسوی کشت سیفی و محصولات توت‌فرنگی را از جمله سطح زیر کشت در واحد‏های گلخانه‏ای عنوان و افزود: در طرح‏های توسعه واحد‏های گلخانه به توسعه این محصولات توجه جدی می‏شود.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان زنجان کیفیت محصولات کشت شده در واحدهای گلخانه‌ای را مناسب ارزیابی کرد و یادآور شد: کیفیت محصولات تولیدی در شهرستان زنجان در خور توجه است.

وی به کیفیت سایر محصولات تولیدی بخش کشاورزی شهرستان زنجان اشاره کرد و گفت: برخی از محصولات تولیدی در بخش کشاورزی زنجان در سطح کشور شاخص هستند.

موسوی تثبیت محصولات تولیدی در شهرستان زنجان را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: برای تثبیت وضعیت تولید محصولات کشاورزی در سطح شهرستان زنجان مورد توجه است.

انتهای پیام/73002/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول