اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان جهاد کشاورزی زنجان خبر داد

افتتاح 3 پروژه گلخانه‏ای در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان جهاد کشاورزی زنجان با اشاره به افتتاح پروژه‏های این نهاد در دهه مبارک فجر گفت: امروز 3 پروژه گلخانه‏ای در این شهرستان به بهره‏برداری رسید.

افتتاح 3 پروژه گلخانه‏ای در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید‏احمد موسوی ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دستگاه‏های اجرایی شهرستان زنجان در دولت نهم و دهم اظهار کرد: این واحد‏های گلخانه‏ای مربوط به تولید توت فرنگی و سیفی‏جات است.

وی به اهمیت توسعه واحد‏های گلخانه‏ای اشاره کرد و افزود: گلخانه تولید توت فرنگی در روستای والارود شهرستان زنجان آغاز به کار کرد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زنجان به مساحت این واحد گلخانه‏ای اشاره کرد و یادآور شد: این گلخانه در مساحت 31 هزار متر مربع آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه این سه پروژه گلخانه‏ای با اعتبارات تخصیصی مناسبی انجام شده است، افزود: تسهیلات مناسبی برای راه‏اندازی این واحد‏ها اختصاص یافته است.

موسوی افتتاح واحد گلخانه‏ای تولید سیفی‏جات را به صورت غیر حضوری عنوان کرد و اظهار داشت: توسعه واحد‏های گلخانه‏ای در شهرستان زنجان از برنامه‏های مهم است.

مدیر  سازمان جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه برنامه‏های مختلفی برای افتتاح واحدهای کشاورزی در این شهرستان برنامه‏ریزی شده است، افزود: این پروژه‏ها در طول دهه مبارک فجر به بهره‏برداری خواهد رسید.

وی به محصولات تولیدی در بخش‏های مختلف کشاورزی زنجان اشاره کرد و گفت: این شهرستان در بخش‌های مختلف کشاورزی در استان وضعیت مناسبی دارد.

موسوی خاطر‌نشان کرد: با بهره‏برداری از پروژه‏های در دست اقدام کشاورزی، شهرستان زنجان در محور توسعه کمی و کیفی پیشرفت خواهد کرد.

انتهای پیام/73002/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول