اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دوگنبدان خبر داد

آمادگی کامل گچساران برای پذیرایی از مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: شهردار دوگنبدان از آمادگی کامل این شهرستان برای پذیرایی و ارائه خدمات‌رسانی مناسب به مسافران نوروزی خبر داد.

آمادگی کامل گچساران برای پذیرایی از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عبدالکریم قاضی‌فر عصر امروز در نخستین جلسه کمیته خدمات شهری و رفاه عمومی ویژه تسهیلات نوروزی که با حضور رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به این‌که مسیر گچساران دو استان فارس و خوزستان را به هم متصل و مسیر آن یک مسیر ترانزیتی محسوب می‌شود، در ایام نوروز مسافران زیادی به این شهرستان سفر می‌کنند.

ارائه خدمات شهری به مسافران نوروزی ضروری است

وی افزود برای خدمات‌رسانی هر چه بهتر به مسافرانی که در ایام نوروز به گچساران سفر می‌کنند، کمیته‌ای با عنوان خدمات شهری و رفاه عمومی را تشکیل دادیم که امیدواریم این کمیته بتواند در راستای وظایف خود گام‌های مؤثری برای رفاه حال مسافران بردارد.

شهردار دوگنبدان تصریح کرد: در ایام نوروز مسافران زیادی در گچساران اسکان می‌یابند و همچنین مسافران زیادی از مسیر این شهرستان گذر می‌کنند و ما در این ایام به جز بحث مسافران نوروزی، عبور کاروان‌های راهیان نور از مسیر گچساران را نیز در پیش داریم و این امر ما را وادار می‌سازد که تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشیم.

قاضی‌فر آماده‌سازی شهر و ارائه خدمات شهری به مسافران نوروزی را ضروری دانست و گفت: رسیدگی به روشنایی‌های شهر مانند پارک‌ها و تلاش در نبود قطعی برق از جمله کارهای مهمی است که باید برای رفاه هر چه بیشتر مسافران انجام دهیم.

وی رسیدگی به تابلوهای معرفی مسیر و معرفی مکان‌های تفریحی و گردشگری مهم به مسافران را از دیگر برنامه‌های کمیته خدمات شهری و رفاه عمومی عنوان و تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های کمیته مذکور، جمع‌آوری متکدیان و سایر مزاحمان در سطح شهر در ایام نوروز بوده که باید در این خصوص تمهیداتی اندیشه شود و ما انتظار داریم نیروی انتظامی و اداره بهزیستی در این زمینه با ما همکاری داشته باشند.

مشکل نقدینگی خود پردازهای بانک‌ها در ایام نوروز باید رفع شود

شهردار دوگنبدان تأکید کرد: از جمله کارهای مهمی که باید در ایام نوروز برای خدمات‌رسانی بهتر به مسافران صورت گیرد، میزان بیشتر نقدینگی خود‌پردازهای بانک‌ها است که سال قبل در این زمینه مشکلاتی داشتیم و امیدواریم در نوروز 92 بانک‌ها این مشکل را رفع و همکاری بیشتری داشته باشند.

قاضی‌فر یکی از مشکلات گچساران را در ارائه خدمات‌دهی به مسافران کمبود پارکینگ عنوان کرد و افزود: ساختمان فرمانداری قدیم در ایام نوروز برای استفاده مسافران از پارکینگ آن آماده می‌شود و از ادارات شهرستان درخواست داریم که محوطه‌های خود را برای استفاده از پارکینگ آن در اختیار مسافران قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: نخاله‌های زیادی در سطح گچساران به خصوص در ورودی و خروجی آن انباشته شده است که تلاش می‌کنیم این نخاله‌ها را هر چه سریع‌تر جمع‌آوری کنیم.

شهردار دوگنبدان همچنین از جا به جایی مسافران به صورت رایگان در 13 فروردین روز طبیعت به وسیله اتوبوس‌های شهرداری در 4 نقطه شهر تا شعاع 20 کیلومتری خبر داد.

انتهای پیام/82010/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول