اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آمل خبر داد

تجهیز مدارس برای اسکان مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آمل از تجهیز مدارس برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: تعطیلات نوروزی یک فرصت طلایی برای معرفی جاذبه‌ها و فرهنگ کهن، مشاهیر، علما و شهدای شهرستان آمل است.

تجهیز مدارس برای اسکان مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید جعفر رسولی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی آمل تصریح کرد: از اداراتی که به عنوان کمیته‌های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی هستند انتظار می‌رود قبل از پایان سال امکانات خود را برای استقبال از سال نو و گردشگران ایام نوروز آماده کنند تا شاهد آغاز سال جدید و ارایه خدمات مناسب برای شهروندان و به ویژه مسافران نوروزی در شهرستان آمل باشیم.

وی افزود: 47 درصد از مسافران نوروزی که به استان مازندران سفر می‌کنند از جاده هراز و شهرستان آمل عبور می‌کنند.

رسولی با بیان اینکه برای تامین نان با کیفیت و پخت شبانه‌روزی آن همچنین تامین سوخت در جایگاه‌های بنزین و گاز هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌ها به عمل آمده است، گفت: نظارت بر صنوف، فعال نگه داشتن شرکت‌های بیمه و دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها از دیگر هماهنگی‌هایی است که در آستانه سال نو در حال انجام است.

معاون فرماندار آمل فعال نگه داشتن اکیپ‌های امداد خودرو، آتش‌نشانی، مراکز درمانی، داروخانه‌ها، آمادگی مدارس استان برای پذیرایی مسافران فرهنگی، پایگاه‌های انتظامی دایمی و موقت پلیس راه، مجهز کردن پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در امر اطلاع‌رسانی و برپایی چادرهای نماز و ایستگاه‌های صلواتی را مهم ارزیابی کرد.

رسولی اظهار داشت: این ستاد در شهرستان از فعال‌ترین ستادهای در سطح استان است و در ایام نوروز هم به صورت 24 ساعته فعال خواهد بود.

وی افزود: ایام تعطیلات نوروزی یک فرصت طلایی برای شناساندن و معرفی جاذبه‌ها و فرهنگ کهن، مشاهیر، علما و شهدای شهرستان آمل است.

وی از تجهیز مدارس برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: تدابیر لازم برای این منظور در نظر گرفته شده است و این جلسات به منظور تعامل، هماهنگی و هم سویی بین دستگاه‌های خدمات‌رسانی، اجتماعی و انتظامی برای ارائه خدمات‌رسانی و رفاه هموطنان و مسافران تشکیل شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه بهداشت محیط و حریم جاده‌ها در شهر و روستاهای استان به ویژه روستاها باید رعایت شود، خاطر نشان کرد: برای دفع زباله‌ها و تمیزی باید دهیاران روستاها نیز کمک کنند تا خدمات‌رسانی بهتری برای مسافران انجام شود.

معاون فرماندار آمل تصریح کرد: حتی اگر امکان داشته باشد در ایام نوروز علاوه بر کمک دهیاران از دانش‌آموزان نیز استفاده شود تا روستاها از نظر بهداشت محیط،  تمیزی و خدمات به مسافران خدمات‌رسانی بهتری ایجاد شود تا چشم‌انداز خوبی به وجود آید.

انتهای‌ پیام/86011/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول