اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شقایقی از نسل سوم ـ 2

بیرق ما چادر خاکی تو / وبلاگی که شهید حجت‌الله رحیمی را آسمانی کرد

خبرگزاری فارس: دانشجوی بسیجی شهید حجت‌الله رحیمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد باغملک در زمان حیات دنیایی خود وبلاگی با نام «بیرق ما چادر خاکی تو» ساخته بود که دلنوشته‌هایش را در این وبلاگ می‌نگاشت.

بیرق ما چادر خاکی تو / وبلاگی که شهید حجت‌الله رحیمی را آسمانی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، «بیرق ما چادر خاکی تو» نام وبلاگی است که شهید حجت‌الله رحیمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد باغملک دلنوشته‌های خود در آن می‌نوشت.

این وبلاگ در روز یکشنبه 31 مرداد ماه سال 1389 توسط شهید رحیمی ساخته شد و از آن پس پل ارتباطی این شهید با دوستانش در نقاط مختلف کشور جمهوری اسلامی ایران شد.

پس از شهادت دانشجوی بسیجی شهید حجت‌الله رحیمی، «بیرق ما چادر خاکی تو» توسط خانواده و دوستانش به روز می‌شود و خاطرات، دست نوشته‌ها، مداحی‌ها و دیگر آثار شهید در آن قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان و رهپویان راه شهدای والامقام می توانند با مراجعه به نشانی http://beeyragh.blogfa.com از این وبلاگ دیدن کنند و دست نوشته‌های شهید حجت‌الله رحیمی را مطالعه و مداحی‌ها و اشعار این شهید والامقام را دانلود کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، شهید کربلایی حجت‌الله‌ رحیمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد باغملک از بسیجیان و مداحان خستگی ناپذیر این شهرستان بوده که از سوی ستاد مرکزی راهیان نور کشور به عنوان خادم الشهدا مشغول خدمت رسانی به کاروان‌های راهیان نور بود.

این شهید در 24 اسفندماه سال 1368 در شهرستان باغملک به دنیا آمد و صبح روز پنجشنبه 18 اسفندماه سال 1390 مطابق با 15 ربیع‌الثانی سال 1433 هجری قمری در پادگان دژ شهرستان خرمشهر هنگام انجام ماموریت شربت گوارای شهادت را نوشید و به آروزی دیرینه‌ خود، شهادت در راه خدا نائل آمد.

سالگرد شهادت این شهید در روز پنج شنبه 17 اسفند ماه در شهرستان باغملک در شمال استان خوزستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول