اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک اعلام کرد

اتمام پروژه استخر شنا و سالن 1200 نفری بستک

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بستک از اتمام پروژه استخر شنا و سالن 1200 نفری شهر بستک تا پایان سال 91 خبر داد.

اتمام پروژه استخر شنا و سالن 1200 نفری بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک‌ محمد مشتاق‌زاده در جلسه شورای ورزش و جوانان با بیان اینکه توجه به حوزه ورزش و جوانان گامی مهم در راستای کاهش مسائل و معضلات اجتماعی است، اظهار داشت: توجه به ورزش و برنامه ریزی دقیق برای جوانان به واسطه ایجاد زیرساخت‌های لازم می‌تواند از بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

وی افزود: مفاهیمی مانند تندرستی، بهداشت، رشد فردی و اجتماعی و سلامت روحی ارتباط نزدیکی با تربیت بدنی و ورزش دارد و باید همواره به نقش و اهمیت ورزش توجه ویژه شود و از آن در پرورش جوانان خود و آماده کردن آنها برای مشکلات فردی و اجتماعی استفاده کرد.

فرماندار شهرستان بستک گفت: ورزش، از مهم‌ترین عناصر بهداشت جسمی و روانی است و چنانچه مرتب انجام شود، اعتماد به نفس فرد را نیز تقویت می‌کند و سبب افزایش فعالیت‌های اجتماعی و در نتیجه تداوم سلامت جسمی، روانی و نشاط و تحرک مداوم در زندگی فرد می‌شود.

وی ادامه داد: تقویت بخش ورزش به عنوان بزرگ‌ترین کمک به جامعه باعث پیشرفت و سلامت دیگر بخش‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می‌شود.  

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک با اشاره به نقش ویژه ورزش در سلامت جسم و روح افراد جامعه گفت: با توجه به تأثیر ورزش در زندگی انسان‌ها، باید توسعه اماکن ورزشی در روستاها که دسترسی کمتری به امکانات دارد، در دستور کار مسئولان امر باشد.

مشتاق‌زاده افزود: شهرستان بستک دارای استعدادهای فراوان ورزشی است که باید با یک برنامه ریزی منسجم نسبت به شناسایی آنها اقدام شود.

وی به اقدامات دولت نهم و دهم در توسعه فضاهای ورزشی اشاره کرد و افزود: توجه به ورزش در دولت عدالت محور در بعد همگانی و قهرمانی بسیار چشمگیر است که موفقیت ورزشکاران کشور در رقابت‌های آسیایی و المپیک نشان از توجه دولت به ورزش و گسترش و توسعه ورزش در همه رشته‌هاست.

فرماندار شهرستان بستک از اتمام پروژه استخر شنا و سالن 1200 نفری شهر بستک تا پایان سال 91 خبر داد.

گفتنی است در شهرستان بستک 16 هیئت ورزشی، 65 تیم فوتبال، 9 تیم والیبال، 5 تیم کونگ‌فو،21 تیم فوتسال، پنج تیم بدنسازی و تیم‌های تنیس روی میز، ووشو و بوکس فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/88006/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول