اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش گزارش و خبر

رتبه نخست وبلاگ‌نویسی قرآنی آیات به خبرنگار فارس گیلان رسید

خبرگزاری فارس: رتبه نخست بخش گزارش و خبر‌ جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی آیات در تبریز به وبلاگ گروهی«قرآن منیر» با مدیریت حمیدرضا علیپور شبستان و محمد صالحی از فارس گیلان رسید.

رتبه نخست وبلاگ‌نویسی قرآنی آیات به خبرنگار فارس گیلان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نفرات برتر دومین جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی قرآنی از مجموعه جشنواره‌های قرآنی آیات در تبریز معرفی شدند.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا میرتاج‌الدینی، معاون رئیس جمهور در نظارت بر اجرای قانون اساسی، علی داننده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، برگزیدگان دومین جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی آیات و جمعی از مردم در سالن اقبال آذر مجتمع فرهنگی 29 بهمن تبریز برگزار شد.

معاون رئیس جمهور در نظارت بر اجرای قانون اساسی در مراسم مذکور با اشاره به اهمیت تربیت قرآنی و توجه به آموزه‌های این کتاب انسان‌ساز اظهار داشت: بهره‌گیری از فناوری روز برای ترویج فرهنگ قرآنی حرکتی ارزشمند است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا میرتاج‌الدینی ادامه داد: در زمان کنونی که جهان حول محور اطلاعات در حرکت بوده و مبنای تصمیم‌‌گیری‌ها و سنجش قدرت جوامع تفکر است، استفاده از فضای سایبر برای توسعه اندیشه‌های قرآنی و تولید محتوا در این فضای گسترده از اهمیتی دو چندان برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با تکیه بر قدرت اندیشه و اهتمام جوانان این مرز و بوم در عرصه‌های علمی و هنری توانسته است، برترین قدرت نرم در برابر هجمه‌های دشمنان باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در مراسم مذکور تصریح کرد: باید از توانمندی‌های نسل جوان و ارزشی که در تولید محتوای ارزشی در فضای سایبر نقش مؤثری دارند، بیش از پیش بهره‌مند شویم.

علی داننده عنوان کرد: فضای مجازی با توجه به گستردگی و تأثیر عمیق آن در افکار عمومی به ‌ویژه مخاطبان جوان، نیازمند توجه بیشتر و تولید محتوای ارزشی در آن است.

به گزارش فارس،‌ دومین جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی قرآنی از سری جشنواره‌های قرآنی «آیات» با حمایت و همکاری حوزه معاونت قرآن و عترت، کانون فرهنگ و ادب آذربایجان، دبیرخانه دایمی جشنواره‌های قرآنی آیات و در هفت بخش وبلاگ متنی شامل مقاله و پژوهش، داستان و شعر، احادیث، گزارش و خبر، خاطره‌نویسی، ‌آموزش، ‌تاویل، تفسیر و تدبر و دو بخش ویژه موضوعی شامل انسان از منظر قرآن کریم، وبلاگ مراکز و مؤسسات قرآنی، سه بخش فت وبلاگ، ‌پادکست، ویدئوکست با موضوع‌های مختلف قرآنی برگزار و نفرات برتر آن در تبریز معرفی شدند.

رتبه نخست بخش گزارش و خبر‌ جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی آیات در تبریز به وبلاگ گروهی«قرآن منیر» با مدیریت حمیدرضا علیپور «خبرنگار شبستان» و محمد صالحی «خبرنگار فارس» از رشت رسید.

انتهای پیام/2300/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول