اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشت

هاپکیدوکاران ممتاز ایران تجلیل شدند/ رتبه دوم خبرنگار فارس در هاپکیدو

خبرگزاری فارس: مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و دانشجویان ممتاز آکادمی هاپکیدو ایران و خاورمیانه در رشت برگزار شد.

هاپکیدوکاران ممتاز ایران تجلیل شدند/ رتبه دوم خبرنگار فارس در هاپکیدو

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، قائم‌‌مقام انجمن هاپکیدو ایران و خاورمیانه در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و دانشجویان ممتاز آکادمی هاپکیدو ایران و خاورمیانه در سال 1391، اظهار کرد: هنرجویان ورزشی با انجام ورزش می‌توانند از نظر تحصیلی رشد داشته باشند.

سیدمصطفی قوامی با اشاره به اینکه رعایت علم و ادب در کنار ورزش کامل می‌شود، تصریح کرد: عملکرد در مدرسه و رضایت خانواده از هنرجویان ملاک‌ انتخاب دانش‌آموزان ممتاز است.

وی با بیان اینکه هر ایرانی در هر جای جهان که باشد باید اصالت خود را حفظ کند،‌ اضافه کرد: در 34 سال گذشته دشمنان از هر راهی برای ضربه‌ زدن به جوانان کشور استفاده کرده‌اند.

قائم‌مقام انجمن هاپکیدو ایران و خاورمیانه، ادامه داد: زمانی که کودکان از سنین ابتدایی به ورزش روی بیاورند به سختی کسی می‌تواند ذهن آن ها را عوض کند و همین مسئله موجب می‌شود تا از وطن و کشور خود در برابر بیگانه دفاع کنند.

*هاپکیدو از سبک‌های برتر هیئت ورزش‌های رزمی گیلان

دارا حکیمی،‌ رئیس هیئت ورزش‌های رزمی گیلان نیز در مراسم مذکور با بیان اینکه انجمن هاپکیدو ایران و خاورمیانه به دلیل عملکرد مثبت و داشتن برنامه منظم به عنوان یکی از سبک‌های برتر هیئت ورزش‌های رزمی گیلان انتخاب شده است،‌ گفت: از نظر کارشناسی، این رشته جزو سه رشته برتر فدراسیون ورزش‌های رزمی کشور به شمار می‌رود.

*معرفی نفرات برتر مسابقات استانی سلاح سرد هاپکیدو

مسئول هماهنگی انجمن هاپکیدو ایران نیز در مراسم مذکور با اشاره به معرفی نفرات برتر مسابقات استانی سلاح سرد هاپکیدو به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،‌ اظهار کرد: 154 نفر در رده‌های سنی کودکان تا بزرگسالان از شهرهای رشت،‌ خمام،‌ بندرانزلی، آستانه‌اشرفیه، رودبار، صومعه‌سرا، فومن و لشت‌نشا در این مسابقات شرکت کردند.

علیرضا ایزدیار افزود: در قسمت شمشیر در رده سنی کودکان سید ارشان میرمحمدی،‌حسام رهبری و امیرمحمد علیزاده همگی از رشت به ترتیب دارای رتبه نخست تا سوم شدند.

وی ادامه داد: در رده سنی نونهالان نیز مهران خدمتگزار، سید سبحان محمدزاده از رشت و محمدجواد راستگو از صومعه‌سرا رتبه‌های نخست تا سوم را کسب کردند و در رده سنی نوجوانان امیر حبیبی،‌ سعید بابایی‌نیا و علیرضا عزیزی رتبه‌های نخست تا سوم را به دست آوردند.

مسئول هماهنگی انجمن هاپکیدو ایران، برترین‌های رده سنی جوانان را رضا خوشخوان از رشت، بهنام رضایی از صومعه‌سرا و مهدی بخشعلی‌زاده از رشت با کسب رتبه‌های نخست تا سوم عنوان کرد و افزود: در رده سنی بزرگسالان نیز محمد لتکه‌چی و بردیا باباطاهری از رشت و سهیل صادقی از آستانه‌اشرفیه به ترتیب دارای رتبه نخست تا سوم شدند.

به گفته وی،‌ در بخش نانچاکو و در رده سنی نونهالان محمدرضا جلالی‌نیا، بهبد پدر بروجردی و رضا صوری از رشت، در رده سنی نوجوانان علی هادی‌نژاد از آستانه‌اشرفیه، ‌ابوالفضل نورانی و امیر حبیبی از رشت و در گروه سنی بزرگسالان رضا خوشخوان، محمد صالحی «خبرنگار فارس» و محمد اصغرپور از خمام رتبه‌های نخست تا سوم این مسابقات را کسب کردند.

ایزدیار با اشاره به نتایج مسابقات استانی بانوان هاپکیدو که در رودبار برگزار شد،‌ خاطر نشان کرد: 87 نفر از شهرستان‌های رشت، خمام، بندرانزلی، آستانه‌اشرفیه و رودبار در این مسابقات حضور داشتند.

وی اضافه کرد: در این مسابقات، رودبار با شش طلا و چهار برنز رتبه نخست، رشت با دو طلا و چهار نقره و هفت برنز مقام دوم و خمام با یک طلا و پنج نقره مقام‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور از 168 نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان ممتاز انجمن هاپکیدو ایران و خاورمیانه تجلیل به عمل آمد.

همچنین‌ به صورت نمادین لباس رزمی انجمن هاپکیدو ایران و خاورمیانه توسط رئیس انجمن هاپکیدو ایران و خاورمیانه بر تن محمد بابایی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان پوشانده شد.

انتهای پیام/2300/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول