اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از برگزاری انتخابات

لیست اعضای نظام پزشکی دشتستان اعلام شد

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت دشتستان گفت: با برگزاری انتخابات نظام پزشکی، اعضای نظام پزشکی دشتستان مشخص شدند.

لیست اعضای نظام پزشکی دشتستان اعلام شد

غلامرضا کهن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: انتخابات نظام پزشکی شهرستان دشتستان روز جمعه همزمان با سراسر کشور در شهرستان دشتستان برگزار شد.

وی افزود: این انتخابات با کیفیت مطلوب و در فضایی آرام برگزار شد و واجدان شرایط رای دادن با حضور در پای صندوق‌های رای به نامزدهای خود رای دادند.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان خاطرنشان کرد: شبکه بهداشت دشتستان در امر برگزاری انتخابات از مراحل ابتدایی تا مرحله پایانی دقت بسیار زیادی داشت و تمام مراحل با رعایت قانون انجام شد و امیدوار هستیم تمام نامزدها و همچنین رای‌دهندگان رضایت کامل داشته باشند.

کهن تصریح کرد: ارائه خدمات مستمر به مردم در حوزه بهداشت و درمان از وظایف شبکه بهداشت است و در این مسیر کوتاهی نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: پزشکان از شریف‌ترین اقشار جامعه هستند که با دلسوزی برای سلامت جامعه تلاش می‌کنند و شبکه بهداشت دشتستان همواره در حمایت از این قشر اهتمام دارد.

بر اساس این گزارش، انتخابات هیئت مدیره نظام پزشکی دشتستان با حضور رای‌دهندگان برگزار شد و در پایان دکتر عباسی، دکتر کیامرثی، دکتر بردستانی، دکتر ریاضی، دکتر شولی و دکتر پورشیخی در رده‌های اول تا ششم قرار گرفتند و دکتر مجاهد و دکتر کوثر نیز مشترکا هفتم شدند.

انتهای پیام/2451/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول