اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شاهرود:

تهدید و تحریم تأثیری در اراده مستحکم ملت ایران ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شاهرود گفت: تهدید و تحریم که در سالیان اخیر از سوی استکبار جهانی علیه ایران روا شده است، تأثیری در اراده مستحکم ملت ما ندارد.

تهدید و تحریم تأثیری در اراده مستحکم ملت ایران ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام محمدعلی حسین‏پور ظهر امروز در خطبه‏های نماز جمعه این هفته شاهرود که با حضور پرشور مردم برگزار شد، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران که همواره مقابل دشمن و مستکبران جهانی ایستاده‏اند، در برهه کنونی نیز که کشور با مشکلات اقتصادی مواجه است، با تمام وجود مقابل تحریم‏ها و مشکلات می‏ایستد.

وی ادامه داد: مردم ایران بارها و بارها نشان داده‏اند که در خط ولایت حرکت می‏کنند و این خط، دارای مولفه‏های قابل توجهی نظیر صبر، استقامت، مقاومت و تلاش است.

ملت دست از حمایت از نظام اسلامی برنمی‏دارد

امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه ملت ایران اسلامی همواره ثابت کرده‏اند که دست از حمایت از نظام اسلامی برنمی‏دارند، ادامه داد: مردم همواره این پیام را به غربی‏ها داشته‏اند که با تمام وجود مقابل تحریم‏ها و مشکلات ایستاده‏اند.

حسین‏پور افزود: اراده ملت ایران بسیار مستحکم بوده و مردم ما هرگز از مواضع به‏حق خود در جهان دست برنمی‏دارند و این امر دیگر نیازی به تشریح و تفسیر ندارد؛ بلکه همه آن را بارها و بارها به عینه دیده‏اند.

وی اظهار داشت: ملت ایران به پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی، هرگز و در هیچ شرایطی از حمایت جانانه خود از دین و قرآن دست برنمی‏دارند.

حرف مردم در 22 بهمن امسال به گوش جهانیان رسید

امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به تعالیم دینی اسلام و تاکید آن بر استقامت مقابل دشمنان و ظالمان افزود: ملت ایران همواره ایستادگی خود را در مناسبت‏ها و برنامه‏های مختلف و وقایعی که در داخل و خارج کشور رخ داده، به جهانیان نشان داده است.

حسین‏پور ادامه داد: یکی از این جلوه‏ها که ملت ما توانست حرف خود را با صدای بلند در جهان بزند، حضور گسترده و میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن امسال بود.

وی یادآور شد: مردم کشورمان با حضور پرشور خود در راهپیمایی امسال به ملت‏های آزادی‏خواه دنیا ثابت کردند که تحریم و تهدیدهای مختلف که همواره علیه آنها روا می‏شود، هیچ تأثیری بر اراده و عزم راسخشان ندارد.

انتهای پیام/2249/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول