اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه داران:

مذاکره، تراژدی تکراری غرب برای دخالت در سرنوشت ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر داران گفت: پیشنهاد مذاکره آمریکا به ایران، تراژدی تکراری غرب برای دخالت در سرنوشت جمهوری اسلامی ایران است.

مذاکره، تراژدی تکراری غرب برای دخالت در سرنوشت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد تقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته به پیشنهاد مذاکره آمریکا با ایران اسلامی اشاره‌ای داشت و اظهار کرد: پیشنهاد مذاکره آمریکا، تراژدی تکراری غرب برای دخالت در سرنوشت ایران است.

وی افزود: از آنجا که تبلیغات وسیع رسانه‌های غربی بر آمادگی آمریکا برای مذاکره با کشور ایران چندی است نقل محافل و مجالس شده؛ اما همه باید بدانند آمریکا همچون دام و تله‌ای به دنبال به سر میز مذاکره کشاندن ایران و تسلیم نمودن در برابر مطامع سیاسی و اقتصادی آمریکا است.

امام جمعه داران با ذکر نقل قولی از بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان، موضوع مذاکره را خدعه و دسیسه کشور آمریکا بیان کرد و تأکید کرد: ممکن است انسان‌های ظاهربین، فریب و حیله این حرکت ظریف آمریکا را بخورند، امام انسان‌های بیدار و بصیر می‌دانند که کشور ما اگر قصد تسلیم در برابر آنان را داشت هیچ‌گاه استقامت نمی‌کرد و در این را شهید هم نمی‌داد.

کرامتی خاطر نشان کرد: اگر این رابطه حکم ظالم و مظلوم را داشته باشد، ملت غیور ایران تن به هر تحریم و فشار اقتصادی می‌دهند، اما زیر بار ظلم دشمنان نمی‌روند.

امام جمعه داران به اتفاقات هفته‌های گذشته مجلس هم اشاره‌ای کرد و با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری تاکید کرد: اتفاقات اخیر نمونه‌ای از فرصت‌هایی است که دشمنان در پی آن هستند و هرکس که به ولایت و رهبری ارادت دارد و مدعی ولایت است، باید هشیار و بیدار باشد، فقط نباید در گفته به اطاعت از رهبری اشاره کرد باید در عمل هم باید ثابت کرد.

حجت‌ال سلام کرامتی در ادامه، ضمن عرض تسلیت وفات کریمه اهل بیت، به روایتی از امام صادق (ع) اشاره و عنوان کرد: هرکس حضرت فاطمه معصومه را در قم زیارت کند، دری از درهای بهشت به روی او باز می‌گردد.

وی در پایان ضمن تسلیت رحلت آیت الله خوشبخت در مکه مکرمه، وی را از جمله پایگاه‌های مهم علمی و مذهبی در مقابل طوفان‌های سخت معرفی نمود.

انتهای پیام/2301/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول