اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

سران کشورهای غربی برای مذاکره با ایران سیاست خود را تغییر دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: ملت ایران اسلامی هیچ‌گاه با زور و تهدید در مذاکره حاضر نمی‌شوند، بنابراین چنانچه سران کشورهای غربی برای مذاکره با ملت ایران تمایل دارند باید در نوع سیاست خود با ملت ما تغییراتی ایجاد کنند.

سران کشورهای غربی برای مذاکره با ایران سیاست خود را تغییر دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب، حجت‌الاسلام محمد جواد قهرمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری مسائل اقتصادی و مشکلات مالی اقشار مختلف جامعه است از این رو این انتظار وجود دارد مسئولان و مقامات عالی‌رتبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فارغ از نزاع‌های سیاسی و در فضایی دور از این جنجال‌ها، نسبت به رفع نگرانی‌های مردم و رهبری اقدام کنند.

وی پرداختن به مطالبات مقام معظم رهبری در همه حوزه‌ها از جمله امور اقتصادی را ضرورتی جدی قلمداد کرد و افزود: ایران اسلامی به پشتوانه عالمی روحانی و رهبری فرزانه به موقعیت کنونی در جهان دست یافته است بنابراین انتظار وجود دارد سران نظام اسلامی به فرمایشات و رهنمودهای ایشان همچنان عنایت ویژه داشته در راستای جامه عمل پوشاندن این موارد گام بردارند و اتحاد و یکدلی خود را حفظ کنند.

امام جمعه میاندوآب به برگزاری جلسات کنفرانس 5+1 اشاره کرد و افزود: ملت ایران اسلامی هیچ‌گاه با زور، تهدید و ترس در مذاکره حاضر نمی‌شوند لیکن برای رسیدن به حقوق مسلم و قانونی خود ایستادگی می‌کنند بنابراین چنانچه سران کشورهای غربی برای مذاکره با ملت ایران اسلامی تمایل دارند باید در خط مشی و نوع سیاست خود در ارتباط با ملت ما تغییراتی ایجاد کنند چرا که ملت ما باطن آن‌ها را شناخته و هیچ‌گاه فریب نمی‌خورند.

قهرمانی به اتفاق‌های اخیر مجلس شورای اسلامی و به مسائل ایجاد شده در روابط بین نمایندگان مجلس و دولتمردان اشاره کرد و افزود: این قبیل اقدامات غیراخلاقی به معنای واقعی رهبری را آزرده‌خاطر و ناخشنود کرد؛ منجر به این شد از این رفتارها اعلام برائت و بیزاری کنند چرا که انتظار دارند مسئولان اسوه اخلاق و منش اسلامی باشند ولی با این قبیل اقدامات قباحت حرمت‌شکنی را در جامعه از بین می‌برند بنابراین امیدوار هستیم مسئولان در روابط فی‌مابین خود به طور اساسی تجدید نظر کنند.

امام جمعه میاندوآب به لزوم رعایت حقوق متقابل یکدیگر تاکید کرد و اظهار داشت: دولت در برابر مردم، مردم در برابر دولت و مردم در برابر سایر هموطنان خود از حق و حقوقی برخوردار هستند که باید این مسائل را مورد توجه قرار داد تا در سایه عمل کردن به توصیه‌های دین مبین اسلام روز به روز کشورمان را در مسیر رشد و بالندگی قرار دهیم.

انتهای پیام/61002/ع40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول