اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گناباد:

برخورد با گرانفروشان سبب بازگشت آرامش به بازار می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه گناباد گفت: گران‌فروشان باید احساس ناامنی کنند و با برخورد با آنها بتوان آرامش را به بازار بازگرداند.

برخورد با گرانفروشان سبب بازگشت آرامش به بازار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی اصناف و بازاریان گناباد با نمایندگان شورای اصناف کشور در استان که در محل سالن کنفرانس شهرداری گناباد برگزار شد اظهار کرد: بازار از قدیم رکن اسلام، کشور و پشتوانه بزرگی برای روحانیت بود.

وی افزود: در مبارزات علما با استبداد و استعمار مثل جنبش تنباکو ، بازاریان نقش مهمی را ایفا کردند و در دوران دفاع مقدس نیز در کمک به جبهه‌ها این افراد نقش مهمی داشتند.

صادقی‌نسب تصریح کرد: در حال حاضر بدنه اصلی بازار سالم است ولی به دلیل اینکه بعضی از افراد بدون هیچ‌گونه شایستگی و ایمان قوی وارد بازار شده‌اند نارسایی‌هایی دیده می‌شود.

وی افزود: در وضعیت کنونی با توجه به این تحریم همه جانبه که یک جنگ اقتصادی را به ملت ایران تحمیل می‌کند، زمینه نیز برای این افراد سودجو بیشتر فراهم شده است.

امام جمعه گناباد خاطر نشان کرد: مردم استقلال کشور، ولایت و انقلاب را دوست دارند و برای آن هزینه می‌کنند، آنچه از گرانی‌ها که منشأ آن تحریم است برای مردم نگران کننده نیست و ناراحت کننده است اینکه در حال حاضر قیمت‌ها در بازار متفاوت است به طوری‌که یک جنس مشترک را چند مغازه با چندین نرخ متفاوت می‌فروشند و برخی از سودجویان هر چقدر بخواهند فیمت‌ها را افزایش می‌دهند.

صادقی‌نسب با بیان اینکه مبارزه با احتکارکنندگان جای تشکر دارد تصریح کرد: این گران‌فروشان باید احساس ناامنی کنند و با برخورد با آنها بتوان آرامش را به بازار بازگرداند.

وی تاکید کرد: برای بازاریان تخلف کننده تعزیرات وجود دارد ولی برای بنگاه‌های املاک و اتومبیل هیچ نظارت خاصی وجود ندارد.

صادقی‌نسب تصریح کرد: بازار نباید به گونه‌ای باشد که احساس شود در برخی اماکن نظارت دقیق و در برخی دیگر هیچ نظارتی وجود ندارد.

انتهای پیام/70004/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول