اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اصفهان:

اقتصاد کشور بر روی شانه کارگران قرار دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: دشمن درصدد تعطیلی کار و تولید است، چرا که می‌داند اقتصاد کشور بر روی شانه کارگران قرار دارد.

اقتصاد کشور بر روی شانه کارگران قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در کنگره شهدای کارگر استان اصفهان اظهار کرد: کارگران در تمام دوران انقلاب نقش بی‌بدیلی را در رشد و توسعه کشور در عرصه‌های مختلف داشته‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن نیز همواره درصدد جدایی کارگران از انقلاب اسلامی ایران بوده است، اضافه کرد: کارگران در تمام عرصه‌ها پایبند به دین و اسلام بوده و هستند و در هیچ زمانی برای دفاع از اسلام و انقلاب کوتاهی نکرده‌اند.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به اینکه تحقق یافتن اعتصاب کارگران علیه انقلاب ضربه بزرگی علیه انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شد، تصریح کرد: دشمن درصدد تعطیلی کار و تولید است، چرا که می‌داند اقتصاد کشور بر روی شانه کارگران قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن درصدد این است که در سایت‌ها شبهه‌هایی را برای تعطیلی کار و تولید ایجاد کند، ادامه داد:  تمام توطئه‌های دشمنان بدون سر صدا و بودن ادعای انجام کار و فعالیت خنثی شده است.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه کارگران در طول دوران تاریخ در حوزه کار و تولید فعالیت‌های بسیاری را انجام داده‌اند، تاکید کرد: حضور کارگران در عرصه‌های مختلف سبب موفقیت‌های کشور شده است.

وی با اشاره به اینکه کار و تولید در اسلام با مجاهدت در راه خدا برابری دارد، افزود: هیچ مکتبی مانند اسلام برای کار و کارگر ارزش قائل نشده، افزود: همیشه دغدغه امام خمینی (ره) این بوده است که مردم اشتباهات صورت گرفته در کشور را به پای اسلام نگذارند.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با تاکید بر اینکه بسیاری از افراد درصدد هستند که ملت ایران را از انقلاب دلزده کنند، گفت: انقلاب اسلامی ایران سبب سربلندی مکتب اهل بیت (ع) در دنیا شده است.

انتهای پیام/63004/ت10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول