اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار عسلویه خبر داد

تغییر مبلمان شهری و توسعه عمرانی عسلویه

خبرگزاری فارس: شهردار عسلویه از تغییر مبلمان شهری و توسعه عمرانی عسلویه خبر داد.

تغییر مبلمان شهری و توسعه عمرانی عسلویه

هوشنگ صمصامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: عسلویه از مناطق مهم و تاثیرگذار در سطح استان و کشور است و برای توسعه این منطقه باید تلاش کنیم.

وی افزود: مردم عسلویه در معرض آلاینده‌های زیست محیطی قرار دارند و روز به روز نیز وضعیت آلودگی هوا در عسلویه خطرناک‌تر می‌شود و ضروری است که برای این معضل چاره‌ای اندیشیده شود.

شهردار عسلویه خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های عمرانی عام‌المنفعه و توسعه فضای سبز و تجهیز و تقویت اماکن گردشگری از راهکارهای مهم برای مقابله با آلاینده‌هاست.

صمصامی تصریح کرد: شرکت‌ها و پتروشیمی‌های مستقر در منطقه توجه چندانی به محیط پیرامونی ندارند و این امر سبب شده که در توسعه عمرانی منطقه مشارکت نداشته باشند.

وی اضافه کرد: مدیران غیربومی برای توسعه عسلویه هیچ تلاشی ندارند و در واقع دلسوز منطقه نیستند و با مشکلات نیز آشنایی ندارند و درد مردم را درک نمی‌کنند.

شهردار عسلویه از تغییر مبلمان شهری و توسعه عمرانی عسلویه خبر داد و گفت: تغییر در مبلمان شهری و توسعه عمرانی روستاهای منطقه با سرعت چشمگیری رخ داده و این نشان‌دهنده توجه مسئولان بومی به رفع مشکلات است.

صمصامی افزود: خدمات زیر بنایی همچون برق، آب، تلفن، جاده و حتی بهسازی روستاها و احداث سالن‌ها و زمین‌های ورزشی نیز بهبود بافته و این امر موجبات رضایت خاطر مردم را فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: مسئله اعتیاد به مواد مخدر از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی منطقه به شمار می‌رود و با کارهای فرهنگی، آموزشی و ورزشی می‌توان با این معضل اجتماعی مقابله کرد.

صمصامی بیان کرد: باید دست به دست هم دهیم و در مسیر رشد و بالندگی منطقه اهتمام ورزیم و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.

انتهای پیام/2451/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول