اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

میزان سبوس‌گیری آرد باید به حد استاندارد 7 درصد برسد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: میزان سبوس‌گیری آرد در کارخانجات باید تا پایان خرداد سال 92 به حد استاندارد هفت درصد برسد.

میزان سبوس‌گیری آرد باید به حد استاندارد 7 درصد برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد بعد از ظهر امروز در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی همدان با بیان اینکه سلامت و امنیتی دو مقوله استراتژیک هستند، اظهار داشت: امنیت کشور در سایه رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری و مردم ولایتمدار کشور تأمین شده است.

وی ادامه داد: سلامت یکی از مؤلفه‌های مهم در سرفصل کاری ما است و توجه به سلامت جامعه در اولویت برنامه‌ها است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ابراز داشت: با توجه به اهمیت سلامت مردم انتظار داریم که مدیران دستگاه‌ها خود در جلسات کارگروه شرکت کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم ما بزرگترین سرمایه کشور هستند تصریح کرد: حفظ سلامت جامعه به عنوان یک مقوله استراتژیک برای ما است و پیگیر سلامت غذایی جامعه هستیم.

قاسمی‌فرزاد در ادامه با انتقاد از تکراری بودن موضوع از اول سال گفت: باید در هر جلسه نتیجه جلسه قبل در قالب گزارش ارائه شود و نباید دوباره مباحث برای بررسی و تکرار موضوعات مطرح شود.

وی با بیان اینکه نان قوت غالب مردم است اظهار داشت: به موضوع سبوس‌گیری و غنی‌سازی آرد توجه خاصی شود و سازمان صنعت، معدن و تجارت و دیگر دستگاه‌ها در بازرسی از کارخانجات آرد و نانوایی‌ها و کارکنان آنها دقت بیشتری اعمال کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان تصریح کرد: میزان سبوس‌گیری آرد در کارخانجات باید تا پایان خرداد سال 92 به حد استاندارد هفت درصد برسد.

وی ادامه داد: باید کمیته مشترکی از تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی برای تقویت بازرسی به صورت منظم شکل بگیرد.

قاسمی‌فرزاد اضافه کرد: رسانه‌های استان در آگاهی مردم در مصرف نان با کیفیت و مناسب و سبزیجات سالم می‌توانند کمک مؤثری را انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع آبیاری محصولات کشاورزی اشاره کرد و یادآور شد: آبیاری اراضی کشاورزی حاشیه شهر ظرف 15 روز با نظر کارشناسی با ارائه راهکار به جلسه ارائه شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در خصوص کنترل بیماری تب مالت گفت: کمیته مشترکی بین دامپزشکی و علوم پزشکی ظرف یک هفته نظر کارشناسی با ارسال گزارش به فرمانداران تشکیل شود.

وی افزود: تقویت واکسیناسیون دام‌ها در سال آینده در دستور کار و برنامه‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/89019/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول