اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دومین سال متوالی

آزمون انتخاب کارشناسان استاندارد در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دومین مرحله آزمون انتخاب کارشناسان اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل برگزار می‌شود.

آزمون انتخاب کارشناسان استاندارد در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل استاندارد استان اردبیل عصر امروز در نشست هماهنگی برگزاری این آزمون در اردبیل اظهار داشت: ثبت‌نام دومین مرحله آزمون انتخاب کارشناسان زبده و فنی استاندارد آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

هاشم علایی تصریح کرد: براساس اعمال ماده 15 قانون سازمان ملی استاندارد ایران این مجموعه در راستای واگذاری برخی از وظایف خود به سایر بخش‌ها دومین سال آزمون کارشناسان استاندارد را برگزار می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: این آزمون در سه حوزه تدوین استاندارد ملی، آموزش و ترویج استاندارد و نظارت بر اجرای استاندارد آغاز شده که امیدواریم کارشناسان متبحر انتخاب شوند.

این مسئول اضافه کرد: در این آزمون سعی شده است کارشناسان دارای سابقه کار و تجربه موفق به اخذ پروانه کارشناسی در رشته مورد تقاضای خود باشند تا در این زمینه حرکت‌های کیفی و مثبت صورت بگیرد.

علایی بیان کرد: ثبت‌نام دومین دوره آزمون از ساعت هشت صبح سه‌شنبه اول اسفندماه آغاز شده و تا ساعت 24 روز جمعه 11 اسفندماه از طریق سایت سازمان استاندارد ادامه داشته و در این روز ثبت‌نام‌ها به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل استاندارد استان اردبیل در ادامه یادآور شد:‌ باید توجه داشت که دریافت پروانه کارشناسی به منزله استخدام در سازمان ملی استاندارد نمی‌باشد.

وی گفت:‌ امیدواریم تمامی کارشناسان خبره و متخصص در زمینه تولید بتوانند در این آزمون شرکت کنند.

علایی افزود: در سایه این حرکت انتظار می‌رود اداره کل استاندارد در امر استانداردسازی تولیدات صنعتی و خدمات و همچنین آموزش، تدوین استانداردهای ملی و نظارت بر استانداردها این مجموعه را یاری کنند.

انتهای پیام/62001/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول