اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان یزد:

سپاه از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر یزد با اشاره به نزدیک بودن انتخابات گفت: سپاه در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند.

سپاه از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند

حجت الاسلام عباس سبحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که ضد انقلاب و دشمن سعی می‌کند مردم را بر روی آن حساس کند، بحث ورود سپاه به انتخابات است.

وی ادامه داد: سپاه تنها وظیفه دعوت از مردم برای حضور گسترده در انتخابات را به عهده دارد و غیر از این کاری انجام نخواهد داد.

وی با بیان اینکه انتخابات یک امر مردمی است ،ادامه داد: به هیچ کدام از واحدهای سپاه و بسیج اجازه نخواهیم داد که در جریانات سیاسی و دسته‌بندی‌های جناحی کشور دخالت کنند یا بخواهند حمایتی داشته باشند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر یزد افزود: سپاه خود را در دسته‌بندی‌ها و حزب‌بازی‌ها و دخالت در جناح‌های سیاسی قرار نمی‌دهد.

سبحانیان بیان داشت: حتی هیچکس اجازه ندارد که از جانب سپاه در زمینه انتخابات له یا علیه کاندیدایی تبلیغ و صحبت کند.

وی بیان کرد: طی 34 سال گذشته دشمنان از هر طریقی سعی داشتند مردم را دلسرد و حضور آن‌ها را در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی کمرنگ جلوه دهند که موفق نشدند.

وی تاکید کرد: سپاه نیز مانند سال‌های گذشته تنها برای برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور گسترده مردم تلاش خواهد کرد و دخالت دیگری این رویداد بزرگ و مهم سیاسی نخواهد داشت.

سبحانیان با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و نقش قوه مجریه در کشور اظهار داشت: یکی از موثرترین قوای کشور قوه مجریه است که در اداره کشور نقش بی نظیر و بی‌بدیل دارد.

وی بیان داشت: چنانچه فردی فاقد صلاحیت‌های لازم در این جایگاه قرار گیرد آسیب جدی به کشور و نظام وارد می‌شود.

سبحانیان گفت: حضور همه ملت باید در انتخابات آینده ریاست جمهوری جدی باشد و مردم فردی را انتخاب کنند که ولایت مدار، مدیری توانمند، متدین و پایبند به قانون باشد و از اصول قانون سرپیچی نکرده و فراتر از قانون نخواسته باشد.

انتهای پیام/90004/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول