اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر:

اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری به وحدت می‌رسند

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری با یک نفر به وحدت می‌رسند که هم مورد تایید مقام معظم رهبری و هم پشتیبان نظام اسلامی و دلسوز مردم باشد.

اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری به وحدت می‌رسند

عبدالله فاتحی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در دشتی گفت: یوم الله 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب روز بزرگی است و طبیعی است که استکبار جهانی سعی می‌کند مردم ایران را از شرکت در راهپیمایی باز دارد یا حداقل راهپیمایی را کوچک جلوه بدهد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی بوشهر افزود: مردم باید بیشتر همت به خرج دهند که می‌دهند و ما در سال‌های قبل سابقه داریم که هر چه دشمن بیشتر تبلیغات منفی می‌کرد شرکت مردم در راهپیمایی‌ها بیشتر بود.

وی ادامه داد: امسال مردم ما حضور باشکوهی در راهپیمایی خواهند داشت در حالی که تحریم‌ها و تهدیدات شدت بیشتری پیدا کرده است.

فاتحی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود تقریبا دشمن را خلع سلاح کرد و فرمودند تو که اینقدر دم از مذاکره می‌زنی اما حسن نیتت کو، تو که داری ما را تحریم و تهدید می‌کنی، این تحریم و تهدید با مذاکره سازگار نیست.

وی اضافه کرد: مردم با تبیین رهبری حمایتشان از نظام و رهبری حتما بیشتر خواهد شد و مطمئنیم که در راهپیمایی امسال بیشتر از سال‌های قبل شرکت خواهند کرد.

فاتحی در پاسخ به این سوال که احتمال دارد بعضی از کاندیداهای ریاست جمهوری بحث اقتصاد و مذاکره با آمریکا را مطرح کنند تا بتوانند رای بیشتری را به خود جذب کنند و نظر شما در این مورد چیست، گفت: مردم ما مردمی هستند که از فهم و شعور و هوشمندی فوق‌العاده‌ای برخوردارند همانطوری که در هشت سال اخیر با گرایش و توجه به اصولگرایی و ارزش‌های اسلامی توانستند بهره‌های فراوان ببرند یقینا در انتخابات آینده هم با انتخاب شخصیتی که بتواند توطئه‌های دشمن را خنثی کند وحدت و همبستگی اصول‌گرایان و نیروهای حزب‌الهی و مومن را بیشتر تقویت خواهند کرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی بوشهر خاطرنشان کرد: مطمئنیم با برنامه‌هایی که اصول‌گرایان دارند برای انتخابات ریاست جمهوری با یک نفر به وحدت می‌رسند که هم مورد تایید مقام معظم رهبری و هم پشتیبان نظام اسلامی و دلسوز مردم باشد.

وی اضافه کرد: اقدامات و فعالیت‌هایی هم در جریان است که مجموعه اصول‌گرایان با دلسوزی اوضاع را رصد می‌کنند و دنبال این هستند تا شخصیت مورد نظر را نهایی کنند و به اطلاع مردم برسانند که بتواند مسئله اقتصادی مردم را حل و از این اختلافات و تفرقه طلبی‌هایی که در بعضی جاها دیده می‌شود جلوگیری کند و وحدت، انسجام و یکپارچگی، پیشرفت و عدالت را که از فرمایشات مقام معظم رهبری است تحقق بخشد.

انتهای پیام/66001/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول