اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش خرم‌دره خبر داد

برگزاری طرح همسرایی نغمات قرآنی در مدارس خرم‌دره

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی آموزش و پرورش خرم‌دره گفت: طرح همسرایی نغمات قرآنی در مدارس خرم‌دره برگزار می‌شود.

برگزاری طرح همسرایی نغمات قرآنی در مدارس خرم‌دره

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، علی سلیمانی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه نماز آموزش و پرورش خرم‌دره اظهار داشت:‌ در این زمینه جذب و بکارگیری 37 روحانی را در مدارس داشته‌ایم.

وی با اشاره به اجرای طرح آموزش عملی نماز در مدارس شهرستان خرم‌دره خاطرنشان کرد: مشارکت دانش‌آموزان در نماز جماعت مدرسه و تشکیل جلسه توجیهی برای روحانیون از اقدام‌های صورت گرفته در حوزه نماز است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش خرم‌دره از توزیع پوستر مراجع تقلید به همه مدارس خرم‌دره خبر داد و گفت: برگزاری نشست پرسش و پاسخ با موضوع نماز و اهدای جوایز و همچنین برگزاری طرح تقلید و مرجع‌شناسی در پایه‌های اول راهنمایی دختران و اول متوسطه پسران از دیگر اقدام‌های صورت گرفته است.

وی از برگزاری نشست‌های دانش‌آموزی با موضوع نماز در مدارس خرم‌دره خبر داد و گفت: در زمینه طرح پیوند مدرسه و مسجد نیز اقدام‌های خوبی انجام شده است.

سلیمانی افزود: شرکت مستمر دانش‌آموزان در نماز جمعه در طول سال تحصیلی، برگزاری نماز جماعت در مساجد همجوار مدارس و برگزاری برنامه‌های متمرکز از قبیل جشن شکوفایی و نشست‌های دانش‌آموزی در مساجد از اقدام‌های انجام شده برای این طرح است.

وی در ادامه با اشاره به ایجاد مدارس قرآنی در شهرستان خرم‌دره خاطرنشان کرد: طی پنج ماه تعداد 75 محفل انس با قرآن در مدارس برگزار شده است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش خرم‌دره با اشاره به طرح هم‌سرایی نغمات قرآنی تصریح کرد: در این طرح 21 مدرسه مجری طرح بوده و تعداد دانش‌آموز شرکت‌کننده نیز یک‌هزار و 50 نفر است.

وی به برگزاری مسابقات قرآن در مدارس اشاره و اضافه کرد: مسابقه هفتگی درس‌هایی از قرآن نیز در مدارس متوسطه و راهنمایی برگزار می‌شود.

سلیمانی افزود: 35 مدرسه مجری این طرح بوده و 4 هزار و 139 دانش‌آموز در این طرح شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/73001/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول