اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد عمران شهرداری دماوند:

روند رشد پروژه‏های عمرانی دماوند در سال 91 مطلوب است

خبرگزاری فارس: مسئول واحد عمران شهرداری دماوند گفت: روند رشد پروژه‏های عمرانی شهرداری دماوند در فصل کاری سال 91 بسیار مطلوب بوده است.

روند رشد پروژه‏های عمرانی دماوند در سال 91 مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، محسن اسماعیل‏زاده به روند اجرایی پروژه‏های عمرانی شهرداری دماوند در سال 91 اشاره کرد.

وی افزود: رشد و پیشرفت پروژه‌های شهرداری دماوند که در بودجه سال 91 نیز به تصویب شورای شهر رسیده بود، در شرایط مطلوبی قرار دارد که عامل اصلی آن مرهون مساعدت، همکاری و تعامل بین شهرداری و شورا و بازدید و نظارت دقیق است.

مسئول واحد عمران شهرداری دماوند به حجم بالای پروژه‏های عمرانی شهرداری دماوند در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: عمده پروژه‏های شهرداری شامل آسفالت معابر شهری، لکه‏گیری آسفالت، ترمیم و تعویض جداول فرسوده سطح شهر، اجرای عملیات تراش آسفالت، بهسازی پیاده‏روها، احداث دیوار حائل رودخانه، بازسازی، توسعه و احداث بوستان در سطح شهر است.

اسماعیل‏زاده ادامه داد: پروژه احداث بلوار بعثت، بازسازی سایت چشمه اعلا و احداث شهربازی از مهم‏ترین پروژه‏های عمرانی شهرداری دماوند است.

وی به پروژه طرح جهادی آسفالت شهر دماوند اشاره و بیان کرد: اجرای آسفالت در معابر اصلی و فرعی شهر دماوند و نیز روستاهای حریم برای نخستین بار به صورت هم‏زمان از جمله پروژه‏های عمرانی و ارزشمند این نهاد شهری در سال‌جاری است که توانستیم حجم قابل توجهی از معابر را به مرحله اجرا برسانیم.

مسئول واحد عمران شهرداری دماوند عمده مطالبات مردمی را در سطح منطقه، آسفالت و بهسازی معابر شهری خواند و گفت: در سال‌جاری سعی شد تا عمده نیازهای مردم در این بخش با اجرای چنین پروژه عظیم آسفالت همچون آسفالت بلوار شهید بهشتی، بلوار امام خمینی(ره)، بلوار شهید رجایی و باهنر و .... برطرف شود.

اسماعیل‏زاده اعلام کرد: در سال 91 پروژه‏های شهرداری دماوند در مجموع دارای اعتباری بیش از 84 میلیارد ریال است.

وی یکی از پروژه‏های ارزشمند شهرداری را اتمام مرحله انتهایی بلوار بعثت خواند و تصریح کرد: این پروژه عظیم گرچه در ابتدا با موانع همراه بود؛ اما اکنون با داشتن طرحی مدون و اجرای مرحله انتهایی بلوار در راستای تسهیل در رفت و آمد شهروندان، توانست بخش عمده‏ای از بار ترافیکی شهر را کاهش دهد.

اسماعیل‏زاده از افتتاح چندین پروژه ارزشمند و ماندگار در سال آینده خبر داد و افزود: طعم شیرین این پروژه‌ها باید هر چه زودتر به ذائقه شهروندان فهیم دماوند برسد که با برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته در ابتدای سال 92 شاهد افتتاح و استفاده از پروژه‌های شهری در بخش‏های مختلف خدماتی، عمرانی، رفاهی، تفریحی و ... باشیم.

انتهای پیام/2568/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول